۹:۴۷:۴۹ - شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶
برگزاری نشست دبیرخانه انجمن های فرهنگی هنری مرودشت+ تصویر
نشست دبیرخانه انجمن های فرهنگی هنری شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در ابتدای این جلسه که با حضور صالحی رییس و سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بصیرت اکبری مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی هنری شهرستان مرودشت به بیان

نشست دبیرخانه انجمن های فرهنگی هنری شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در ابتدای این جلسه که با حضور صالحی رییس و سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بصیرت اکبری مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی هنری شهرستان مرودشت به بیان گوشه ای از عملکرد انجمن ها در شش ماه اول سال پرداخت.

 

در ادامه مسئولین و نمایندگان انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت، به بیان پیشتهادات و برنامه های خود در جهت توسعه فعالیت های انجمن مربوطه پرداختتد

 

صالحی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در شش ماهه نخست سال، بیان داشت: پس از گذشت بیش از ده ماه از فعالیت انجمن ها در زمان مدیریت جدید، اینک زمان مناسبی برای ارزیابی فعالیت های صورت گرفته، است.

 

وی افزود: بعنوان متولی فرهنگ و هنر شهرستان مرودشت، رسالت داریم از فعالیت هایی که در چهارچوب قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می شود حمایت کنیم.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت، کشف استعدادهای بالقوه در نواحی مختلف شهرستان را مهمترین رسالت این اداره عنوان کرد و گفت: هنرمندان بعنوان افراد حساس به مشکلات جامعه، باید بکوشند هنر خود را به جامعه و به ویژه نواحی حاشیه شهر عرضه کنند تا بتوانند از این طریق، ضمن شکوفا کردن استعدادهای کودکان محروم، از بروز آسیب های احتمالی، جلوگیری کنند.

 

سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان مرودشت نیز در این جلسه، با بیان اهمیت انعکاس فعالیت های صورت گرفته در انجمن ها، بر ساماندهی هر چه بیشتر فعالیت انجمن ها، به ویژه در حوزه روابط عمومی تأکید نمود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر