۸:۳۸:۴۷ - سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
برگزاری هفتمین جلسه خانه مطبوعات مرودشت
هفتمین جلسه خانه مطبوعات مرودشت با حضور اعضا برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، هفتمین جلسه خانه مطبوعات با دستور کار ارائه گزارش جشن روز خبرنگار و تصمیم گیری در خصوص غائبین جلسات برگزار شد.   در ابتدای این جلسه که با تلاوت قرآن توسط جلال معینی

?

هفتمین جلسه خانه مطبوعات مرودشت با حضور اعضا برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، هفتمین جلسه خانه مطبوعات با دستور کار ارائه گزارش جشن روز خبرنگار و تصمیم گیری در خصوص غائبین جلسات برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه که با تلاوت قرآن توسط جلال معینی پیشکسوت مطبوعات و در محل کتابخانه عمومی برگزار گردید، صالحی کارشناس مطبوعات اداره ارشاد ضمن ارائه گزارش برگزاری مراسم روز خبرنگار اعلام کرد: در مراسم روز خبرنگار علاوه بر خانواده شهید خبرنگار مصیب درستکار، از ۶۵ نفر فعال بخش رسانه، مسئولین و شهروندان تقدیر به عمل آمد که در نوع خود در سطح کشور بی نظیر است.

 

وی این برنامه را بسیار باشکوهتر از برنامه برگزار شده در مرکز استان و سایر شهرستان های فارس برشمرده و گفت: برنامه امسال نتیجه تلاش اعضاء و همکاری مسئولین محترم شهرستان بود که تلاش داریم در سال آینده این برنامه با کیفیت بیشتر برگزار گردد.

 

این فعال فرهنگی اعلام کرد: امسال با هدف ایجاد همدلی و تفاهم، از تمامی خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آمد و تلاش شد خبرنگاران غیرعضو خانه مطبوعات نیز مورد تقدیر قرار گیرند اما سال آینده این برنامه با ساز و کار حرفه ای تری برگزار شده و از خبرنگاران دارای شناسنامه در خانه مطبوعات تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

امین رحیمی رئیس خانه مطبوعات مرودشت ضمن تشکر از حضور و تلاش اعضاء در برگزاری مراسم روز خبرنگار، بیان داشت که خانه مطبوعات با هدف ارتقاء آموزش و استاندارد سازی فرآیند تهیه و انتشار خبر در شهرستان مرودشت راه اندازی شده است.

 

وی افزود: به دنبال افزایش کمیت به هر قیمت نیستیم و قرار نیست کسانی که دیدگاه درستی به حوزه خبر و مطبوعات ندارند، عضو این خانه باشند.

 

مدیرکل کانون های زبان انگلیسی فارس ادامه داد: حوزه خبر بایست در خدمت احقاق حقوق مردم و طرح مطالبات عمومی در چارچوب قانون باشد.

 

بهفر حیدری نائب رئیس خانه مطبوعات نیز رعایت اخلاق در فضای خبری را از ملزومات موفقیت رسانه برشمرده و خواستار پرهیز اعضاء از رفتارهای احساسی شد.

 

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر به بیان نظرات خود در خصوص نحوه برخورد با افرادی که غیبت غیرمجاز در جلسات پرداختند و مصوب شد با غائبین جلسات برابر آیین نامه انضباطی رفتار گردد.

 

در بخش دیگری از این جلسه و پس از رأی گیری از اعضاء، آرزو اسماعیلی به عنوان روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت انتخاب گردید.

 

در ادامه اعضا حاضر به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موارد مختلف پرداختند و در پایان این جلسه، با خاتمه عضویت بهزاد اسفندیاری در خانه مطبوعات مرودشت موافقت گردید.

۲۰۱۵۰۹۰۲_۱۷۴۳۱۰_2۲۰۱۵۰۹۰۲_۱۷۴۳۱۹_4


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر