۷:۲۸:۳۵ - دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
برگزاری همایش ملی “کارکردهای تربیتی نماز جمعه و اقتصاد مقاومتی” توسط ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت
 امام جمعه مرودشت از برگزاری اولین همایش ملی تحت عنوان “کارکردهای تربیتی نماز جمعه و اقتصاد مقاومتی” توسط این ستاد خبر داد.   موسوی، روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت- حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت در نشست اعضای برگزار کننده این همایش، از برگزاری اولین همایش ملی تحت عنوان «کارکردهای

 امام جمعه مرودشت از برگزاری اولین همایش ملی تحت عنوان “کارکردهای تربیتی نماز جمعه و اقتصاد مقاومتی” توسط این ستاد خبر داد.

 

موسوی، روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت- حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت در نشست اعضای برگزار کننده این همایش، از برگزاری اولین همایش ملی تحت عنوان «کارکردهای تربیتی نماز جمعه و اقتصاد مقاومتی توسط این ستاد خبر داد.

 

احمدی در ادامه بیان داشت: این همایش به مناسبت هفته بزرگداشت نماز جمعه (۵مرداد ماه) در شهرستان مرودشت و به همت ستاد نمازجمعه این شهرستان و همکاری نهادهای علمی و فرهنگی و اُرگان های دولتی شهرستان برگزار خواهد شد.

 

 وی برگزاری این همایش را در سه بخش کارکردهای تربیتی نماز جمعه، و اقتصاد مقاومتی و بخش آزاد عنوان کرد و بیان داشت: علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند مقالات خود را در این سه بخش، تا ۱۵تیر ماه به سایت دبیر خانه همایش: استان فارس، شهرستان مرودشت، خیابان فرهنگ، دفتر ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت

 

 WWW.Snj-marvdasht.ir ارسال و یا با شماره تلفن  ۰۹۳۷۲۹۹۴۱۱۶ ارسال نمایند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر