۱۳:۵۶:۳۸ - پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴
بزرگترین وقف فرهنگی شهرستان پاسارگاد
در جلسه ای که با حضور جمعی ازمسولان شهرستان و بخش پاسارگاد در بخشداری پاسارگاد برگزار شد، علیزاده معاون فرمانداری پاسارگاد از اهدای ۴۲۵ متر مربع زمین به کتابخانه های عمومی شهرستان پاسارگاد خبر داد.   طنین پاسارگاد- علیزاده در این باره گفت: حیدر خانی، خیّر نیک اندیش بخش پاسارگاد و شهر مادرسلیمان به نیت

_DSC0035

در جلسه ای که با حضور جمعی ازمسولان شهرستان و بخش پاسارگاد در بخشداری پاسارگاد برگزار شد، علیزاده معاون فرمانداری پاسارگاد از اهدای ۴۲۵ متر مربع زمین به کتابخانه های عمومی شهرستان پاسارگاد خبر داد.

 

طنین پاسارگاد- علیزاده در این باره گفت: حیدر خانی، خیّر نیک اندیش بخش پاسارگاد و شهر مادرسلیمان به نیت فرزند مرحومشان  “مهدی خانی” زمینی به متر از ۴۲۵ متر  را در شهر مادرسلیمان به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاسارگاد واگذار کردند.

 

 وی ادامه داد: واگذاری یک قطعه زمین با این وسعت، در زمینه کتاب و کتابخوانی، نوید دهنده رشد و ارتقای سطح فضاهای مطالعاتی در شهرستان است.

 

علیزاده بیان نمود: کتابخانه، یکی از نمادهای هر شهرستان و مراکز جمعیتی می باشد که باید در این خصوص علاوه بر قانع نشدن به فضاهای موجود به فکر ساخت و توسعه ساختمان هایی با معماری و فضاهای حجمی خاص بود که یک پیام فرهنگی را به جامعه در خصوص کتاب و کتابخوانی القاء کند.

 

وی بیان داشت: اگر سرمایه گذاری در بخش فرهنگ رشد یابد ماحصل آن امنیت، آسایش و سلامت است که دستاورد این اقدامات بزرگ فرهنگی برای جامعه می شود.

 

این کتابخانه  با نام کتابخانه عمومی زنده یاد ” مهدی خانی ” ساخته خواهد شد.

_DSC0040 _DSC0048 _DSC0062


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر