۴:۴۳:۴۴ - پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
«بستر درمان» سیدان، در بستر انتظار!
هفته نامه مرودشت- آذرماه سال ۹۲ بود که با حضور استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کلنگ مرکز «بستر درمان» سیدان به زمین خورد.   دکترمحمد هادی ایمانیه در مراسم کلنگ زنی این مرکز اعلام داشت: در این پروژه ۴۰ درصد توسط خیرین و ۶۰ درصد توسط دولت و مجلس شورای اسلامی با

IMG16010326

هفته نامه مرودشت- آذرماه سال ۹۲ بود که با حضور استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کلنگ مرکز «بستر درمان» سیدان به زمین خورد.

 

دکترمحمد هادی ایمانیه در مراسم کلنگ زنی این مرکز اعلام داشت: در این پروژه ۴۰ درصد توسط خیرین و ۶۰ درصد توسط دولت و مجلس شورای اسلامی با تصویب بودجه ، تامین اعتبار می شود که پیش بینی می شود این پروژه با اعتباری حدود ۲ تا ۵٫۲ میلیارد تومان طی یک تا دو سال با کمک مسئولان و خیرین به اتمام برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: این مرکز مجهز به ده تخت خواهد شد و با استقرار پزشکان متخصص به صورت چرخشی خدمات ارایه خواهد داد که در واقع این مکان، سطح یک درمان محسوب می‌ شود و سطح ۲و ۳ جهت خدمات پیشرفته در شهرستان مرودشت انجام خواهد شد و در صورت لزوم سطح ۴ درمان در شهر شیراز انجام می شود.

 

در آن مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: با توجه به مصوبه دولت، شهرستان مرودشت باید داری ۳۶۰ تخت بیمارستانی باشد که امیدواریم با احداث این مرکز و تکمیل پروژه درمان بستر کامفیروز و توسعه تعداد تخت مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت بتوانیم نیازمندی های شهرستان را فراهم کنیم.

 

اکنون که پس از دوسال از کلنگ زنی طرح فوق، شالوده های این مرکز در حال پی ریزی می باشد، نیاز است مسئولین محترم بخش سیدان و شهرستان مرودشت، گزارشی در خصوص چگونگی اجرای این پروژه، میزان پیشرفت آن و … به مردم شریف بخش سیدان ارائه نمایند.

 

همچنین باید دید با توجه به وسعت این بخش و نیاز مردم شریف منطقه به خدمات پزشکی تخصصی، تمهیداتی برای توسعه این طرح در سال های آتی اندیشیده شده است یا نه؟


مطالب مرتبط:

شهردار محترم سیدان، لطفأ پاسخگوی رسانه ها باشید!

سیدان، شهردار بزرگتر می خواهد!

برگزاری جلسات هم اندیشی شهروندان سیدانی

بیلان کار یا انشاء شهرداری سیدان؟!

از آثار باستانی مسکن مهر سیدان دیدن کنید!!!

 

  1. سید سجاد   مرداد ۳۱, ۱۳۹۴  

    باسلام .کار اجرایی بیمارستان در مرحله فنداسیون در حال انجام است که ان شالله تسریع داشته باشد که حق مردم شهر سادات سیدان بزرگ بیشتر ازاین است. .جا دارد از زحمات اعضاء محترم شورای شهر و بخشدار عزیز مهندس روستا تشکر نمایم.از پیگیری های نماینده محترم واختصاص اعتبار نیز سپاسگزاریم

  2. شهروند   مرداد ۳۱, ۱۳۹۴  

    واقعا در بستر انتظاره…. مسؤلین متأسفیم. اینم مثل مسکن مهرتون میمونه

  3. زارع   شهریور ۱, ۱۳۹۴  

    خدا کنه نمیره!!!!!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر