۸:۰۷:۴۰ - چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴
بهره‌برداری از دو طرح گازرسانی در مرودشت
معاون فرماندار مرودشت از بهره‌برداری دو طرح گازرسانی در این شهرستان خبر داد.   فارس– سید مختار امیری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ارائه خدمات و امکانات موردنیاز به ساکنان روستاها به‌ویژه گازرسانی را یکی از راهکارهای عملی کاهش روزافزون مهاجرت به مناطق شهری و حاشیه‌نشینی دانست و اظهار داشت: فراهم کردن امکانات رفاهی،

81716926-70090545

معاون فرماندار مرودشت از بهره‌برداری دو طرح گازرسانی در این شهرستان خبر داد.

 

فارسسید مختار امیری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ارائه خدمات و امکانات موردنیاز به ساکنان روستاها به‌ویژه گازرسانی را یکی از راهکارهای عملی کاهش روزافزون مهاجرت به مناطق شهری و حاشیه‌نشینی دانست و اظهار داشت: فراهم کردن امکانات رفاهی، اقتصادی و فرهنگی برای ساکنان روستاها موجب کاهش مهاجرت، ایجاد اشتغال و افزایش امید به زندگی می‌شود.

 

این مسئول اذعان داشت: گازرسانی به روستاها علاوه‌بر کاهش بار مالی حاصل از تأمین نفت بر روی دوش دولت موجب رونق اقتصادی می‌شود.

 

وی از بهره‌برداری دو طرح گازرسانی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: عملیات اجرایی لوله‌گذاری و تست گازرسانی به شهر رامجرد و روستای زرگران به پایان رسیده که با برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌عمل‌آمده با حضور مسئولان محلی و استانی آیین بهره‌برداری از آن‌ها فردا صورت می‌گیرد.

 

امیری بیان داشت: کلنگ مجموعه سلطان ولایت و رحمت شمالی و همچنین رامجرد جنوبی همزمان با افتتاح گازرسانی به این روستاها به زمین زده خواهد شد.

 

معاون فرماندار مرودشت تصریح کرد: در صورت تکمیل ایستگاه تقلیل فشار، روستاهای کره تاوی، راهنویه، کرایی و عباس‌آباد به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

 

  1. کمال   آبان ۷, ۱۳۹۴  

    میخاستم بگم که اواخر دوره نمایندگی «ش» هم گفتن عملیات گاز رسانی به رامجرد یک و دو و درودزن تمام شده و جای نگرانی نیست حالا شنیده ها حاکی از اینکه در پایان دوره نمایندگی برومند هم مشکل گاز رسانی مناطق فوق از زرگران به بعد باقی هست و اقدامی نشده ولی دوباره میگن توسط برومند حل شد و جای نگرانی نیست .


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر