۷:۳۱:۲۴ - پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
بهره برداری از سالن جدید ورزشی شبکه بهداشت مرودشت
سالن جدید ورزشی کارکنان شبکه بهداشت و درمان مرودشت با هدف توسعه فرهنگی ورزش و پیشگیری از بیماری های غیر واگیر افتتاح شد.   ایرنا- دکتر سید حسام الدین نبوی زاده، مسئول واحد غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هدف از اقدامات صورت گرفته را حفظ سلامت محیط کار کارکنان و کارمندان، برای پیشگیری از

81754623-70154829

سالن جدید ورزشی کارکنان شبکه بهداشت و درمان مرودشت با هدف توسعه فرهنگی ورزش و پیشگیری از بیماری های غیر واگیر افتتاح شد.

 

ایرنا- دکتر سید حسام الدین نبوی زاده، مسئول واحد غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هدف از اقدامات صورت گرفته را حفظ سلامت محیط کار کارکنان و کارمندان، برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر از جمله بیماری های قلبی عروقی و دیابت دانست.

 

وی افزود: سیاستگذاری برای تغییر محیط کار با هدف کاهش عوامل خطر بیماری های قلبی و پیشگیری اولیه از آن، با اصلاح محیط کار، باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

دکتر حیدر صفر پور، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب که امر ورزش امر معروف است گفت: ورزش روح و روان انسان را زنده نگه می دارد و باعث تندرستی و سلامتی بدن انسان ها است که این امر در شادابی کارکنان ادارات نسبت به پاسخگویی مراجعان تأثیر زیادی دارد.

 

وی افزود: با همت و تلاش دست اندرکاران و حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، واحدهای دانشگاه، خوابگاه های دانشجویی، شبکه ها و بیمارستان ها، جایگاهی برای فرهنگ ورزشی پیش بینی شده است که به رو به رشد است و سعی بر این است که تا حد امکان، تجهیزات اولیه برای تمام واحدهای بهداشتی درمانی ازجمله پایگاه های بهداشتی، مراکز بهداشتی درمانی شهری روستایی و خانه های بهداشت نیز راه اندازی شود.

 

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه، جایگاه ورزشی کارکنان شبکه مرودشت را در چند سال اخیر جایگاه قابل تقدیری ارزیابی کرد که بر هیچ کس پوشیده نیست، چون افتخارات خوبی را تا کنون در امر ورزش کسب نموده اند.

 

دکتر صفرپور اظهار داشت: ما توانسته ایم در سال های گذشته تقریباً شرایط بی نظیری را در سطح کشور در امر ورزش و قهرمانی کسب نمائیم و با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی مفتخر شدیم که روزی را بدون برنامه ورزشی نداشته باشیم و نیز با این نگاه، بتوانیم ورزش را جزء برنامه های روزانه زندگی برای کارکنان قرار دهیم.

 

وی همچنین کسب مقام در سومین سال پیاپی المپیاد ورزشی دانشگاه علوم پزشکی فارس را به جامعه ورزشی و کارکنان شبکه مرودشت تبریک گفت.

 

در این برنامه، دکتر مسلم فلاحی، رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت نیز ورزش را کمک به رشد سلامتی انسان دانست و اظهار داشت: باتوجه به اینکه فعالیت فیزیکی مناسب می تواند تأثیر مهمی در پیشگیری از بروز بیماری ها و عوارض آن از جمله سکته های قلبی و مغزی و دیابت داشته باشد، ورزش جزء برنامه روزانه و ضروری زندگی تمام گروه ها، خصوصاً کارمندان است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر