۶:۳۹:۳۸ - سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴
بهسازی آرامستان مرودشت در دستور کار شهرداری
سید منصور جعفری شهردار مرودشت، به همراه معاونین خود از آرامستان شهر مرودشت بازدید بعمل آورد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، شهردار مرودشت در این بازدید بیان داشت: آرامستان شهر مرودشت از نظر زیبا سازی و منظر شهری مشکلاتی عدیده ای دارد که در جهت مرتفع نمودن آنها تا

6852 (5)

سید منصور جعفری شهردار مرودشت، به همراه معاونین خود از آرامستان شهر مرودشت بازدید بعمل آورد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، شهردار مرودشت در این بازدید بیان داشت: آرامستان شهر مرودشت از نظر زیبا سازی و منظر شهری مشکلاتی عدیده ای دارد که در جهت مرتفع نمودن آنها تا قبل نوروز سال جدید، همه تلاش خود را بکار خواهیم برد تا بهسازی محوطه های درونی و بیرونی، آسفالت معابر خاکی، لبه گذاری و زیبا سازی، آرامستان را انجام دهیم.

 

وی در ادامه افزود: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات بخش‌های مختلف شهری‌ است و البته در این آرامستان مشکل دیگری از جمله کمبود پارکینگ و فضای سبز وجود دارد که در کنار آرامستان پارکینگ دیگری اختصاص داده شده و در حال احداث می باشد و همچنین با توجه به کمبود فضای سبز، پارک جدید الاحداث هم خواهیم داشت.

 

جعفری اشاره ای به توسعه شهر مرودشت و احاطه شدن آرامستان توسط بافت مسکونی کرد و گفت: با بررسی های انجام شده و ضرروت انتقال آرامستان به بیرون شهر، این مهم در اولویت شهرداری قرار گرفته و در بودجه سال آینده لحاظ شده و همچنین مکان یابی هم شده و در ماههای آتی، آرامستان را به مکان جدید انتقال خواهیم داد.

 

وی درپایان افزود: هدف از اجرای این طرح، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و اهل قبور، حذف مشکلات و زیباسازی منظر و فضای این مجموعه پرمخاطب می باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر