۸:۲۰:۳۴ - سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳
به زودی در این مکان رئیس نصب می شود!
بیش از دو ماه است که فرهنگی ترین اداره شهر، بدون رئیس مانده است. بعد از ترک این اداره ا ز سوی وحید عالی حسینی (سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت) و عزیمت وی به شهرستان قم، صندلی ریاست، همچنان خالی است و تلاش افراد گوناگون برای تصدی این پست، بی نتیجه

IMG_3615
بیش از دو ماه است که فرهنگی ترین اداره شهر، بدون رئیس مانده است. بعد از ترک این اداره ا ز سوی وحید عالی حسینی (سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت) و عزیمت وی به شهرستان قم، صندلی ریاست، همچنان خالی است و تلاش افراد گوناگون برای تصدی این پست، بی نتیجه مانده است.

 

تقریبأ سالها است اصحاب فرهنگ و هنر پذیرفته اند که فرهنگ این شهر،  برای مدیران ارشد چندان اهمیت ندارد و شاهد این مدعا بلا تصدی ماندن این پست حساس است.

 

روزها و هفته هاست که اسامی متنوعی در فضای فرهنگی شهر می پیچد و سخن از آمدن و رفتن افراد گوناگونی بر زبان رانده می شود اما ظاهرأ هیچ یک از این افراد تمایلی به تصدی این پست نداشته و یا موفق به گذر از هفت خان تأییدیه های مورد نیاز نمی شوند.

 

جالب است در شهری که همه مردم از پیر وجوان، با سواد و بی سواد، مربوط و نامربوط، همگی از مشکلات فرهنگی دم می زنند، هیچکس پیدا نمی شود که عنان این اسب سرکش را به دست گیرد. این در حالی است که هزاران – دقیق تر بگوییم- صدها چهره فرهنگی و صاحب نظر عرصه های اجتماعی در این شهر روزگار می گذرانند.

 

پرسش اصلی این است که دلیل معطل ماندن این جایگاه اداری چیست؟

-آیا مشکلات فرهنگی شهر حل شده و نیازی به تداوم فعالیت های فرهنگی نیست؟
-آیا هیچکس توان مدیریت فرهنگی در مرودشت را ندارد؟
-آیا هیچ چهره فرهنگی در این شهر وجود ندارد که مورد تأیید اداره کل و مسئولین ذیربط باشد؟
-و دست آخر اینکه آیا کار فرهنگی، ارزشی ندارد و بهتر است به حال خود رها شود؟

 

امیدواریم هرچه زودتر خرد جمعی حاصل شده و توافق گروهی، پیرامون شخص مطلوب، اتفاق افتد تا فرآیند نصب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، به خوبی و خوشی صورت پذیرد.

 

«تحریریه هفته نامه مرودشت»

  1. جواد   آذر ۵, ۱۳۹۳  

    سلام. فک کنم دلیل این که کسی نمیاد این پستو تحویل بگیره بخاطر اینه که پول توش نیست. اگه یه کم پول بزارن کنارش همه هجوم میارند. بعدش هم هرکس بیاد تو این پست باید قید خودش و آینده ش را بزنه. به سرنوشت روسای قبلی نگاه کنید تا بفهمید چی میگم!!!!!!!!!!!!

  2. جلال   آذر ۱۵, ۱۳۹۳  

    حالا آخرش کی شد رییس اداره؟ اگه گیر نمیاد برید از چین یا مالزی وارد کنید


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر