۹:۲۳:۵۱ - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
بیانیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت پیرامون راهپیمایی ۲۲ بهمن
دهه فجر، تبلور آرمان مردم بزرگ ایران در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. دهه فجر، تولد شکوهمند امید در باور رنج دیدگان و محرومین و ۲۲ بهمن، اوج هنرمندی امام خمینی(ره) در بسیج توده ها است.   این روز بزرگ، تحقق ایمان و اراده در سرزمین دیرپای ایران است و یادآوری هر

22

دهه فجر، تبلور آرمان مردم بزرگ ایران در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. دهه فجر، تولد شکوهمند امید در باور رنج دیدگان و محرومین و ۲۲ بهمن، اوج هنرمندی امام خمینی(ره) در بسیج توده ها است.

 

این روز بزرگ، تحقق ایمان و اراده در سرزمین دیرپای ایران است و یادآوری هر ساله آن، طعم غرور و عزت دارد. انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۳۴۲،در بستری فرهنگی و اعتقادی شکل گرفت و با راهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به پیش رفت و پس از پیروزی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ احیا کننده کرامت ها و ارزش های انسانی از دست رفته گردید.

 

هرچند این نهال نوپا با مخاطرات فراوانی روبرو شد اما در سایه زعامت پیرجماران و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری تداوم یافت و امروز کام ما شیرین از جشن سی و نهمین سال تحقق این حماسه بزرگ و تاریخی است.

 

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با تبریک فرا رسیدن بیست ودوم بهمن ماه، همگام با مردم شریف و آحاد ملت در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن حضور یافته و از تمامی اعضاء محترم انجمن های فرهنگی هنری، کتابخانه های عمومی، مهدهای قرآن، کانون های فرهنگی مساجد، موسسات فرهنگی، انتشارات، نشریات و رسانه های مکتوب و مجازی، سایت های خبری، خبرگزاری ها، چاپخانه ها، چاپ دیجیتال، کانون های تبلیغاتی، آموزشگاه های آزاد هنری؛ آموزشگاه های مهارت آموزی، کتابفروشان و اصحاب شریف و فرهیخته بخش فرهنگ و هنر برای شرکت در راهپیمایی سرنوشت ساز ۲۲ بهمن دعوت به عمل می آورد.

 

شهرام صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر