۱۹:۲۰:۴۳ - یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
بیانیه خانه مطبوعات شهرستان مرودشت بمناسبت فرا رسیدن دهه فجر
به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات شهرستان مرودشت، به مناسبت فرا رسیدن دهه پرفروغ فجر، خانه مطبوعات شهرستان مرودشت، بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:   «زمین یخ زده و دل ها را تاریکی یأس فرگرافته بود.   چشم ها، در انتظار قاصدی بود که نویدبخش آزادی باشد و گوش

fajr_www.3et.ir-13

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات شهرستان مرودشت، به مناسبت فرا رسیدن دهه پرفروغ فجر، خانه مطبوعات شهرستان مرودشت، بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

 

«زمین یخ زده و دل ها را تاریکی یأس فرگرافته بود.

 

چشم ها، در انتظار قاصدی بود که نویدبخش آزادی باشد و گوش ها در حسرت نوای خوش الحان مهربانی.

 

سایه سنگین سکوت بر ثانیه های این جماعت نشسته بود. رخوتی بی پایان، جان هایشان را در خواب غفلت نگه می داشت انگار که غبار فراموشی بر یادها نشسته و جادویی، پای اراده هایشان را سست کرده باشد. گویی روزنی به روشنی یافت نمی شد…

 

ناگهان، خورشیدی از مشرق زیبایی ها طلوع کرد و بارقه های امید را در دل مشتاقان روشن ساخت. مردی از راه رسید و قلب سرد تاریخ را مشتعل نمود. خون در رگ های یخ بسته حیات جاری شد. روزهای وهم آلود شهر را، نور بیداری فرا گرفت. فرشتگان بر خاک خسته این سرزمین بوسه زدند و دیوان خودکامه، رخت از این دیار بربستند.

 

نفخه ای از روح خدا، در کالبد بی جان سرزمین مهربانی ها دمیده شد. مردی از تبار سبز سیادت، بذر امید را در دل های مشتاق مردم کاشت. ایران، این شیر خفته، یکپارچه رنگ عشق گرفت و پرچم الله در هر کوی و گذر برافراشته شد. ملت به خروش آمد و قفل های به پا بسته عزم خود را شکست. پیر و جوان، ندای پرطنین روح الله را لبیک گفت و اندکی بعد تاریخ، حماسه سرخ دلداگان مکتب حسین(ع) را به نظاره نشست. تاریخ در برابر عظمت این مردم زانو زد و فصلی نو آغاز شد.

***

 

اینک که در آستانه دهه پرفروغ فجر و سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب قرار گرفته ایم، با یادآوری و بزرگداشت روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یاد و خاطره امام و شهدای راست قامت تاریخ این مرز و بوم را گرامی می داریم.»

 

خانه مطبوعات شهرستان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر