۸:۴۲:۰۱ - پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴
بیانیه خانه مطبوعات مرودشت بمناسبت فرارسیدن محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان
باسمه تعالی   باز این چه شورش است که در خلق عالم است               باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است   سلام بر حسین و یاران حسین(ع) عاشورای امام حسین (ع) بلندترین فریاد بشریت و حنجره سرخش، فراگیر ترین رسانه تاریخ است. وظیفه ماست که در مقام فعالان رسانه و حاضرین

20101213165524999_ashoora-89-main01

باسمه تعالی

 

باز این چه شورش است که در خلق عالم است               باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

 

سلام بر حسین و یاران حسین(ع)

عاشورای امام حسین (ع) بلندترین فریاد بشریت و حنجره سرخش، فراگیر ترین رسانه تاریخ است. وظیفه ماست که در مقام فعالان رسانه و حاضرین در عرصه بیداری و پاسداری از آرمان های پاک این ابرمرد تاریخ، پیام او را به گوش جهانیان برسانیم.

 

در زمانه ای که عرفان های نوظهور، تشیع ساخته دست لندن نشینان و جریان های افراطی غرب زده، چشم طمع به تسخیر ماهیت بی بدیل حماسه کربلا دوخته اند، خواب و آرامش جایز نبوده و درنگ در انجام وظیفه، آن گونه که رهبر فرزانه انقلاب تأکید می فرمایند، شایسته نیست. هنگامی که تهاجم فرهنگی دشمن، سراپای جامعه اسلامی ایران را نشانه گرفته، هیچ شیعه غیرتمندی نمی تواند و نباید بی تفاوت بنشیند.

 

برملا شدن جنایتی که بی شرمانه در حق جوانان برومند و رزمندگان غواص این مرز و بوم شکل گرفت، مسیر تاریخ و وظیفه قلم های بیدار را باز تعریف کرد. خون پاک این عزیزان، در آب های سرتاسر این کره خاکی جاری شد تا بشر مدرن از پس شیشه های غبار گرفته تمدن، اعمال سردمداران بدنام را بنگرد و عرق شرم بر چهره جاری سازد.

 

ظلمی که در یمن و سوریه و افغانستان و عراق و لبنان و فلسطین و … بر اسلام و مسلمین می رود، وجدان های بیدار انسان امروز را به چالش کشیده و محکی برای جدا کردن بشر دوستان واقعی از منادیان دروغین حقوق بشر در سرتاسر این کره خاکی است.

 

بی کفایتی آل خبیث سعود در میزبانی میهمانان خانه خدا، جان صدها زائر خانه دوست را گرفت و جراحتی ابدی را برای ایرانیان بیادگار گذاشت. بازخوانی این ماجرا نشان داد که حرمین شریفین، نیازمند حضور متولیانی توانمند و شریف است. نباید گذاشت مظلومیت این حاجیان جان بر کف، لابلای غوغای رسانه های پرزرق و برق و پوشالی غرب، گم شود.

 

اینک و در آستانه محرم خونبار حسینی، با دلی داغدار به عرصه آمده و قلم های خود را در مسیر پاسداشت بزرگترین حماسه بشری و بازخوانی بلند ترین غزل معرفت و فداکاری، بکار می گیریم. امید که چراغ هدایت و سفینه نجات ابا عبداله الحسین(ع)، همواره روشن گر راهمان باشد.

 

محرم ۱۴۳۷

خانه مطبوعات مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر