خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۰۷
شناسه خبر : 4011

بیانیه شورای تدبیر و امید شهرستان مرودشت

به گزارش “پارس دشت”، شورای تدبیر و امید شهرستان مرودشت، بیانیه ای را جهت اطلاع عموم صادر نموده است که به شرح زیر می باشد:   بسمه تعالی بیانیه شورای تدبیر و امید شهرستان مرودشت   از آنجا که شورای تدبیر و امید شهرستان مرودشت از ابتدای تاسیس تا کنون به دنبال پیگیری حقوق عمومی ...

tadbir

به گزارش “پارس دشت”، شورای تدبیر و امید شهرستان مرودشت، بیانیه ای را جهت اطلاع عموم صادر نموده است که به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی
بیانیه شورای تدبیر و امید شهرستان مرودشت

 

از آنجا که شورای تدبیر و امید شهرستان مرودشت از ابتدای تاسیس تا کنون به دنبال پیگیری حقوق عمومی و حرکت در چهار چوب قوانین موضوعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است  در این راه اطلاع رسانی فعالیت های انجام گرفته و شرح پیگیری های انجام شده از اهم موضوعات مدنظر بوده است.

 

باتوجه به انتخابات برگزار شده در روز شنبه مورخه ۱۳۹۳/۶/۱ و انتخاب هیات رئیسه جدید (آقایان حاج محمدنبی کشاورز، حاج  امان اله رحیمی، علی یوسفی نژاد، فربود امیری و سید یوسف صفوی ) حمایت از سیاست های دولت دکتر حسن روحانی – منتخب مردم و مورد حمایت مقام معظم رهبری- راهبرد اصلی این شورا است.

 

بدین وسیله  به اطلاع می رساند که این شورا در هرحال حاضر فاقد سایت یا پایگاه اطلاع رسانی در فضای رسانه مکتوب و مجازی می باشد. فلذا هرگونه سایت یا پایگاه اطلاع رسانی موجود در شهرستان از جمله سایت پیک تدبیر(حامیان تدبیر و امید شمال فارس) به آدرس www.peyketadbir.ir هیچگونه ارتباط شکلی و محتوایی با این شورا ندارد و مسئولیت اخبار و مطالب درج شده در سایت مذکور بعهده گردانندگان آن سایت می باشد.

 

ومن اله توفیق
هیات رییسه شورای تدبیر و امید شهرستان مرودشت