خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۶/۲۲ ۱۰:۱۲
شناسه خبر : 3140

بی سینما در روز سینما

پارس دشت، عبدالصمد سلیمانی- چند وقتی است نگاه های رهگذاران و علاقمندان به سینما در مرودشت، روی  سر در آجری سفالی رنگ سینما ابوذر، عنوان و تصویری از صحنه های فیلم را نمی بینند.   محل نصب پلا کارد  تبلیغ فیلمها  بر سردر سینما، از روز تولد، عناوین و تصاویر زیادی را میزبان بوده وکمتر ...

url
پارس دشت، عبدالصمد سلیمانی- چند وقتی است نگاه های رهگذاران و علاقمندان به سینما در مرودشت، روی  سر در آجری سفالی رنگ سینما ابوذر، عنوان و تصویری از صحنه های فیلم را نمی بینند.

 

محل نصب پلا کارد  تبلیغ فیلمها  بر سردر سینما، از روز تولد، عناوین و تصاویر زیادی را میزبان بوده وکمتر کسی است که  از آنجا گذر کرده  و صحنه ای از آن را به خاطر نیاورد. عنوان فیلم های ماندگار،جدول سانس و ساعت اکران فیلم، پوستر و عکس صحنه های مهیج فیلم، صف خرید بلیت، بلیت های شماره شده با مهر بالکن، سالن انتظار و بوفه، نور چراغ قوه کنترل چی، تاریکی سالن سینما و انتظار دیدن شمارش معکوس روی پرده، صدای دستگاه آپارات، رقص نور از دو پنجره کوچک اتاق آپارات، هیجان شمارش معکوس تماشاچیان،آنونس  و تبلیغ فیلم های آینده، خنده وگریه تماشاچیان با فیلم، سوت و کف زدن برای قهرمان فیلم، صدای بازشدن درهای خروجی سینما قبل از دیدن کلمه “پایان” روی پرده سینما و هزاران احساس شیرین که با سینما ابوذر مرودشت در آلبوم خاطرات خود جای داده ایم.

 

سردر تنها سینمای مرودشت، امروز در “روز سینما” با رنگ سیاه در قاب دو در پنج خود از  اکران فیلم جدید خبر می دهد!

 

عنوان فیلم:”مرگ سینمای مرودشت”
کارگردان: کاری مشترک از افراد سود جو!
محصول: سال۱۳۹۳ مرودشت، سینما اسکوپ
زبان فیلم: فارسی
مدت فیلم: نامحدود

 

۲۱ شهریور،  روز ملی سینما در اولین سال بی سینمای مرودشت، بر اهالی سینما و علاقه مندانش خوش خاطره باد…