۱۷:۵۶:۵۱ - یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
تجهیز بیمارستان مرودشت به یک دستگاه تخصصی جدید
در راستای راه اندازی کلینیک درد مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت، این مرکز به یک دستگاه سونوگرافی تخصصی بیهوشی مجهز شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت، یک دستگاه سونو گرافی تخصصی بیهوشی ازمحل اعتبارات واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز خریداری و به

IMG_0040

در راستای راه اندازی کلینیک درد مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت، این مرکز به یک دستگاه سونوگرافی تخصصی بیهوشی مجهز شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت، یک دستگاه سونو گرافی تخصصی بیهوشی ازمحل اعتبارات واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز خریداری و به دستگاههای اتاق عمل این مرکز اضاف شد.

 

دکتر صادقی یکی از متخصصین بیهوشی این مرکز دراین رابطه اظهار داشت: این دستگاه در راستای راه اندازی کلینیک درد این بیمارستان  تهیه شده ومخصوص ایجاد بی حسی دراعصاب اندام محیطی بوده و در اعمال جراحی در قسمت های دست و پا استفاده می گردد.

 

وی گفت: بوسیله این دستگاه ما می توانیم اعصاب عضو را شناسایی کرده و در همان محل، ماده بی حسی را تزریق نموده وبا این کار دیگر احتیاجی به بیهوشی کامل بیمار نیست و با اضاف نمودن یک دستگاه ضمیمه ای دیگر، بسیاری از اعمال جراحی بی دردی در ناحیه کمر امکان پذیرمی گردد.

 

دکتر صادقی بیان داشت: از مزیت های دیگراین دستگاه می توان به مواردی از قبیل کاهش عوارض احتمالی ناشی از بیهوشی، کاهش هزینه های درمانی و کمک به آموزش دانشجویان پزشکی اشاره کرد.

IMG_0047


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر