۸:۲۰:۳۸ - شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴
تخصیص اعتبار از منابع داخلی شهرداری جهت تکمیل پروژه ترمینال ولایت
شهردار مرودشت بهمراه معاونین شهرداری از پروژه مسافر بری ولایت بازدید بعمل آورد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت، سید منصور جعفری شهردار مرودشت با تاکید بر ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر ترمینال مسافربری گفت: اقدامات اجرایی و عمرانی این پروژه مهم که چندین سال به صورت نیمه

897252 (1)

شهردار مرودشت بهمراه معاونین شهرداری از پروژه مسافر بری ولایت بازدید بعمل آورد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت، سید منصور جعفری شهردار مرودشت با تاکید بر ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر ترمینال مسافربری گفت: اقدامات اجرایی و عمرانی این پروژه مهم که چندین سال به صورت نیمه تمام مانده است انشاالله امسال به صورت جدی پیگیری می شود تا به اتمام برسد.

 

جعفری با اشاره به جاذبه های متنوع شهر مرودشت گفت: با توجه به وجود ظرفیت های مختلف گردشگری و حضور هموطنان سایر شهرهای کشور در قالب مسافران و میهمانان، تقویت زیرساخت های حمل و نقل و گردشگری بین شهری، ضروری است.

 

وی در پایان افزود: این پروژه در مساحتی به متراژ۲۲ هزار متر مربع و بازیر بنای ۲۷۰۰ متر در حال ساخت می باشد که تا کنون مبلغ ۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد ریال از محل سفر مقام معظم رهبری و منابع داخلی شهرداری هزینه گردیده است و انشاالله جهت تکمیل این پرژه از منابع داخلی شهرداری استفاده خواهیم کرد تا هرچه سریعتر تکمیل و به بهربرداری برسد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر