۱۸:۳۲:۲۵ - دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳
تداوم درخشش دروازه بان مرودشتی در لیگ برتر نونهالان کشور
به گزارش دریافتی “پارس دشت” در پایان مسابقات نیم فصل لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور که در چهار گروه در حال برگزاری می باشد، ابوالفضل طهماسبی دروازه بان آینده دار مرودشت و استان فارس رکورد کمترین گل خورده در مسابقات نیم فصل را از آن خود کرد. بر اساس این گزارش، مسابقات لیگ برتر فوتبال

دروازه بان یک
به گزارش دریافتی “پارس دشت” در پایان مسابقات نیم فصل لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور که در چهار گروه در حال برگزاری می باشد، ابوالفضل طهماسبی دروازه بان آینده دار مرودشت و استان فارس رکورد کمترین گل خورده در مسابقات نیم فصل را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان منطقه جنوب کشور، بعد از پنج هفته رقابت فشرده و قهرمانی تیم سپاهان اصفهان به پایان نیم فصل  رسید. این مسابقات با حضور تیم های برق شیراز، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، البدر کنگ، مس کرمان و مس رفسنجان، از ابتدای آبان ماه آغاز شده بود.

تیم برق شیراز بعنوان تنها نماینده فارس در لیگ برتر نونهالان کشور، با توجه به مشکلات فراوان و فرصت هماهنگی اندکی که در اختیار مربیان  این تیم بود،در پایان نیم فصل مسابقات با کسب ۶ امتیاز و با تفاضل کمتر، بعد از ذوب آهن اصفهان در رده چهارم جدول گروه خود قرارگرفت.

تیم برق شیراز در سال جاری با هزینه های شخصی و کمک های مالی خانواده های بازیکنان به مسابقات، گام گذاشته و بازیکنان خود را از باشگاه های شیراز و دیگر شهرستان ها به خدمت گرفته است تا بتواند حضور موفقی را در لیگ برتر کشور داشته باشد. علیرغم اینکه  برق، شروع خوبی در هفته اول رقابت ها داشت، نتوانست در ادامه به هماهنگی لازم در مرحله رفت مسابقات دست پیدا کند و تنها با درخشش ابوالفضل طهماسبی دروازه بان مرودشتی خود، دروازه را بسته نگه داشت تا نتایجی جز تساوی های پی در پی برای این تیم حاصل نشود.

برق شیراز در اولین گام توانست در شهر کنگ تیم البدر کنگ که دارای امکانات زیادی می باشد را با یک بازی شاداب و سراسر حمله با  گلزنی احمد رضا مکرم وعلی زارع، با شکست دو بر صفر همراه سازد. هنرنمایی دروازه بان مرودشتی در مهار پنالتی و ضربات ایستگاهی حریف، نقش مهمی در کسب این پیروزی داشت.

در هفته دوم مسابقات و در شهر اصفهان، برق، میهمان تیم ذوب آهن این شهر بود و در حالی که تا دقایق پایانی با تک گل شایان فروهر نیا  از حریف خود پیش بود با  اخراج زننده گل  خود و پذیرفتن دو گل از روی اشتباه مدافعان و تعلل در دفع توپ در دقایق پایانی، نتیجه را دو بر یک  به ذوب آهن واگذار نمود.

در ادامه این مسابقات تیم برق در زمین اختصاصی خود، میزبان تیم یکدست و هماهنگ مس کرمان بود که حملات بی شمار این تیم، روز سختی را  برای برق رقم زده بود. با یان وجود درخشش ابالفضل طهماسبی باعث شد، در پایان به عنوان بهترین بازیکن معرفی شود. زننده تک گل تیم برق شیراز در این بازی مصطفی نباتی بود و بازی در نهایت با تساوی یک- یک به پایان رسید.

 

برق شیراز درهفته چهارم و در رفسنجان، در مقابل مس این شهر صف آرایی نمود و دو تیم به  تساوی  بدون گل رضایت دادند.

 

در آخرین بازی دور رفت و هفته پایانی نیم فصل مسابقات، تیم برق شیراز در زمین خود میزبان تیم صدر نشین گروه، سپاهان اصفهان بود که در این بازی نیز دروازه بان برق شیراز ابوالفضل طهماسبی همانند مسابقات  قبل به همراه مدافعان تیم، از چهره های برتر میدان بود. دروازه بان برق در مصاف های تک به تک و چندین صحنه حساس، مانع از فرو پاشی دروازه تیم برق شیراز شد و در پایان، این بازی با نتیجه بدون گل به اتمام رسید و دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا نیم فصل مسابقات لیگ برتر نونهالان به پایان خود برسد.

 

در پایان نیم فصل این مسابقات، تیم برق شیراز با کسب ۶ امتیاز از ۵ بازی، با یک برد، ۳ تساوی و یک باخت و با تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن در رده چهارم گروه خود قرار گرفت.

در پایان مسابقات نیم فصل لیگ برتر نونهالان کشور که در چهار گروه در حال برگزاری می باشد، ابوالفضل طهماسبی دروازه بان آینده دار مرودشت و استان فارس دارای کمترین گل خورده در مسابقات می باشد که می توان این دروازه بان را بر حسب آمار، بعنوان بهترین دروازه بان لیگ معرفی نمود.

بازیکنان تیم  نونهالان برق شیراز حاضر در لیگ نونهالان کشور عبارت اند از: ابوالفضل طهماسبی- احمد رضا مکرم- شایان فروهر نیا- علی زارع- محمد رضا زال- مجید رضایی- مصطفی نباتی- عقیل زارع- مصطفی هاشمی- شهاب دهقانیان- حسین  یوسف زاده- سینا شهابی- رضا طهماسبی- محمد علی پاگیر- محمد امین حاتمی- امیر حسین رضایی پویا- علیرضا رستگار- محمد جواد جعفری- حسین جعفری- شایان  اتحاد پاک- سید حسین موسوی- علیرضا وصالی- علیرضا جوکار- فریبرز- علیرضا خیری- علیرضا جعفری و …

مربیان: غلامحسین سلیمی- حامد آگه- حامد شیروانی سرپرست تیم آقای ناصری
و با پشتیبانی و حمایت های حاج هادی شیروانی مدیرعامل باشگاه و صفدر قانونی

ارسال گزارش از حمیدرضا ظهرابی

  1. علی   آذر ۴, ۱۳۹۳  

    منتظر خبرهای خوش جدید از این دروازه بان شهرمان هستیم.

  2. مرتضی کشاورز   آذر ۵, ۱۳۹۳  

    افرین بر جوان اینده دار شهرمان ایشالو دروازه پرسپولیس و تیم ملی را محکم نگه دارد


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر