خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۶/۲۵ ۰۷:۵۲
شناسه خبر : 16122

تصادف در مسیر ارتباطی ارسنجان – خرامه فارس ۳ کشته بر جای گذاشت

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد : تصادف دلخراش دو دستگاه سواری در مسیر ارتباطی ارسنجان – خرامهاز توابع این استان ، سه کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.   به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی این دانشگاه ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان شنبه گفت: یک دستگاه سواری پیکان ...

82225608-71008344

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد : تصادف دلخراش دو دستگاه سواری در مسیر ارتباطی ارسنجان – خرامهاز توابع این استان ، سه کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

 

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی این دانشگاه ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان شنبه گفت: یک دستگاه سواری پیکان با چهار سرنشین که از مسیر جاده توابع ارسنجان به سمت شهر ارسنجان در حرکت بود، با یک دستگاه پژو پارس که در مسیر برگشت به سمت خرامه حرکت می کرد، با هم برخورد کردند.

کوروش قنبری ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، در نخستین تماس با اورژانس ۱۱۵ ارسنجان، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده ای ارسنجان، پنج دقیقه پس از تماس، در محل وقوع حادثه، حضور یافت.

او با اشاره به شدت این حادثه، گفت: دو نفر از سرنشینان پژو پارس همان دقایق اولیه در محل حادثه جان باخته و مصدومان سانحه، به کمک تکنسین های اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان، انتقال یافتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان بیان داشت: پس از بررسی های اولیه و انجام معاینه های بالینی و تشخیصی مصدومان و ارایه خدمات لازم در بیمارستان ارسنجان، مصدومان به علت حجم بالای جراحت های وارد شده، با همکاری اورژانس و بیماربری شهرستان پاسارگاد و مرودشت، به بیمارستان شهید مطهری مرودشت اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دلخراش، رزمنده بسیجی، ‘هوشنگ زارع’ از کارکنان واحد حسابداری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان، پس از دو بار احیا و تثبیت وضعیت و اعزام به بیمارستان شهید مطهری مرودشت، جان خود را از دست داد.

قنبری در خصوص شرایط جسمی دیگر مصدومان این سانحه، گفت: بر اساس آخرین گزارش ها، شش مصدوم دیگر این سانحه، هم اکنون در بیمارستان شهید مطهری مروشت بستری شده و کارکنان این بیمارستان در حال خدمت رسانی به مجروحان این حادثه هستند و حال یکی از مصدومان، نامساعد گزارش شده است.