۱۸:۰۶:۰۹ - دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
تعریض خیابان ۱۷ شهریور توسط شهرداری مرودشت+ تصاویر
 تعریض خیابان ۱۷ شهریور مراحل پایانی خود را طی می کند. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت دکتر داریوش احمدی  شهردار مرودشت ضمن اعلام مطلب فوق، آزادسازی خیابان ۱۷ شهریور  را جزء اولویت های کاری مدیریت شهری و جزء مطالبات جدی شهروندان و انتظار چندین ساله آنها دانست و گفت: شهرداری

IMG_3404

 تعریض خیابان ۱۷ شهریور مراحل پایانی خود را طی می کند.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت دکتر داریوش احمدی  شهردار مرودشت ضمن اعلام مطلب فوق، آزادسازی خیابان ۱۷ شهریور  را جزء اولویت های کاری مدیریت شهری و جزء مطالبات جدی شهروندان و انتظار چندین ساله آنها دانست و گفت: شهرداری مرودشت  با تشکیل ستاد آزادسازی، فعالیت گسترده ای برای تعریض و توافق با مالکین املاک این خیابان انجام داده است.

 

شهردار مرودشت در ادامه افزود :این طرح به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع که مبلغی با لغ بر ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ /۶۰ ریال بابت تملک منازل این خیابان هزینه شده است.

 

وی اجرای این  طرح را در کاهش ترافیک و امنیت وآسایش شهروندان بسیار مهم ارزیابی کرد و  گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر با اعمال سیاست های تشویقی، ایمن سازی حمل و نقل درون شهری را به یک نهضت و فرهنگ تبدیل خواهند کرد.

 

وی نقش شهروندان را در این خصوص و مشارکت و توافق آنها را در این فرایند حیاتی، تعیین کننده دانست و ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همکاری مردم عزیز، این روند هر روز بیش از پیش توسعه یابد.

P7072350

P7072360IMG_3408


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر