۱۳:۲۹:۲۴ - یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴
تقدیر فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از مشارکت شهروندان در مأموریت پلیس
فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از شهروندان به دلیل مشارکت در مأموریت پلیس تقدیر کرد.   باشگاه خبرنگاران جوان– سرهنگ «دلاور القاصی مهر» اظهار کرد: پلیس بر این باور است که بدون همراهی، همدلی، مشارکت و همکاری مردمی و به تنهایی نمی‌تواند به توقیفات زیادی در تامین امنیت به دست آورد.   وی به شبیخون فرهنگی

3996461_472

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از شهروندان به دلیل مشارکت در مأموریت پلیس تقدیر کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ «دلاور القاصی مهر» اظهار کرد: پلیس بر این باور است که بدون همراهی، همدلی، مشارکت و همکاری مردمی و به تنهایی نمی‌تواند به توقیفات زیادی در تامین امنیت به دست آورد.

 

وی به شبیخون فرهنگی دشمن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: هدف دشمن ترویج فرهنگ غرب، تضعیف نهاد خانواده و سایر نهادهای فرهنگی و رواج نا‌ابالی‌گری و بی‌بندوباری اخلاقی در جامعه است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان «مرودشت» ادامه داد: امروزه نیروی انتظامی با پشتوانه مردمی و رویکرد جامعه محوری خود بر این اعتقاد است که پلیس برای مردم و در خدمت مردم است و با همکاری و مشارکت مردم می‌کوشد پاسخگوی نیازهای امنیتی و انتظامی آحاد مختلف جامعه باشد.

 

گفت: پلیس جامعه محور مجهز بودن به دانش روز، سریع و به هنگام بودن را در دستور کار جدی خود قرار داده و جلب اعتماد عمومی آحاد مختلف جامعه را در اولویت برنامه‌های خود می‌داند.

 

وی تصریح کرد: مردم بهترین پشتیبان و حمایت کننده ماموریت‌های گستردهٔ پلیس هستند و تجربه به ما نشان داده است که هر جا همکاری و مشارکت گستردهٔ مردمی چاشنی فعالیت‌های پلیس بوده است در‌‌ همان ماموریت‌ها توفیقات بیشتری حاصل شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان «مرودشت» افزود: پلیس سعی دارد بخشی از ماموریت‌های خود را از طریق خود مردم انجام دهد و در این مورد از ظرفیت‌های پلیس‌های افتخاری استفاده کرده است.

سرهنگ «القاصی مهر» استان کاهش ۱۳ درصدی تصادفات در سطح شهرستان «مرودشت» را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نمونه‌ای از همراهی و مشارکت مردمی در توفیقات پلیس دانست و گفت: دستیابی به این مقوله در نتیجه همراهی شهروندان ولایت مدار با خدمتگزاران خود در انتظامی شهرستان است.

 

 

وی با اشاره به طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی در زمینهٔ مبارزه جدی و توام با خرده فروشان مواد مخدر، گفت: دستگیری سارقان، مبارزه با اراذل و اوباش و خرده فروشان موادمخدر به صورت جدی در دستور کار پلیس شهرستان «مرودشت» قرار دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان «مرودشت» با تشکر از مشارکت جدی شهروندان در ماموریت‌های پلیس، تاکید کرد: بکارگیری توصیه‌های پلیس باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود و مردم به یقین برسند که با بکار گیری توصیه‌های پلیس قطعا در برابر آسیب‌ها مصون خواهند ماند.


مطالب مرتبط:

دیدار هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان

 

تلاش آتش نشانی و نیروی انتظامی مرودشت برای برگزاری مطلوب مراسم ماه محرم

 

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت: شهدا سرمایه های گرانبهای انقلاب و مظهر صبر و استقامت

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر