۲۰:۳۳:۴۰ - یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
تقدیر مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری مرودشت از پرستاران بیمارستان شهید مطهری
همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری مرودشت، از پرستاران بیمارستان این شهرستان تقدیر نمود.   پارس دشت- همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، لیلا مهرآور مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری مرودشت با حضور در میان پرستاران بیمارستان شهید مطهری مرودشت، از تلاش های ایشان قدردانی نمود.   مسئول

IMG_1502

همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری مرودشت، از پرستاران بیمارستان این شهرستان تقدیر نمود.

 

پارس دشت- همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، لیلا مهرآور مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری مرودشت با حضور در میان پرستاران بیمارستان شهید مطهری مرودشت، از تلاش های ایشان قدردانی نمود.

 

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری مرودشت با اشاره به اهمیت و جایگاه پرستاران در نظام سلامت بیان داشت: مسلمأ زحمات و دشواری های شغل پرستاری، با حساب و کتاب های مادی قابل جبران نیست و اغلب افرادی که به این حرفه شریف وارد می شوند، هدفی والاتر از مسائل مادی را دنبال می نمایند.

 

وی صبر و ایثار را از ویژگی های بارز پرستاری برشمرد و عنوان نمود: هر فردی که با بیمار سر و کار داشته باشد به خوبی درک می کند که مراقبت و خدمات رسانی به بیمار، چه اندازه دشوار و حساس است.

 

مهرآور به ضرورت ارائه خدمات رفاهی به پرستاران و رفع مشکلات آنها نیز اشاره کرد و گفت: حضور مداوم در بیمارستان و مراقبت از بیمارانی که گاهی در وضعیت های بسیار نامناسب به سر می برند، جسم و روح پرسنل بیمارستان و به ویژه پرستاران را خسته می کند بنابراین نیاز است امکانات رفاهی ویژه ای برای این قشر در نظر گرفته شود تا بتوانند با انرژی بیشتری در جهت خدمت رسانی به جامعه تلاش نمایند.

 

مهرآور در این برنامه به همراه عمادی مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت شهرستان مرودشت، از بخش های مختلف اطفال، جراحی، مراقبت های ویژه و … بازدید نمود و با اهدای شاخه گل، از زحمات پرسنل این بخش ها قدردانی کرد.

  1. karim   آذر ۱۲, ۱۳۹۶  

    بانوان خوش قدم یاحضرت زینب


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر