۷:۲۲:۱۵ - یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
تمام زوایای انقلاب اسلامی در شخصیت امام (ره) خلاصه می شود
امام جمعه مرودشت با اشاره به بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: تمام زوایای انقلاب اسلامی در شخصیت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) خلاصه می شود.   ایرنا، موسوی- حجت السلام قنبر علی احمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت، یکی از صفات انسان های مومن و باتقوا را

82099822-70772767

امام جمعه مرودشت با اشاره به بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: تمام زوایای انقلاب اسلامی در شخصیت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) خلاصه می شود.

 

ایرنا، موسوی- حجت السلام قنبر علی احمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت، یکی از صفات انسان های مومن و باتقوا را صبر و استقامت دانست و اظهار داشت: یکی از بزرگترین شخصیت ها و الگوی صبر و استقامت در برابر مشکلات و زندگی امام راحل بود.

وی بیان کرد: امام (ره) مبارزه اصلی خود را از سال ۱۳۴۱ آغاز کرد و انگیزه ایشان از این مبارزه، استقرار حکومت و حاکمیت اسلامی به معنای واقعی کلمه و استقلال در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود.

امام جمعه مرودشت، تکیه بر رای مردم و حضور آنان در صحنه، حمایت و طرفداری جدی از محرومان و مستضعفان و آشتی ناپذیری با مستکبران عالم به ویژه آمریکا را به همراه نفی سازش با شیطان بزرگ و استکبار جهانی را از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) دانست.

احمدی، با اشاره به نفوذ دشمن برای از بین بردن و لطمه زدن به انقلاب اسلامی ایران گفت: باید مراقب جهت گیری های انقلاب بود و مسئولان ما باید بسیار هوشیار باشند و از هر آنچه که باعث جهت گیری و انحراف از مسیر اصلی انقلاب، امام (ره) و صدمه زدن به آرمان ها و اهداف انقلاب و مردم می شود، بپرهیزند.

امام جمعه مرودشت ادامه داد: بعد از رحلت امام (ره) رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) و مسیر انقلاب شدند و اندیشه های ایشان نیز به عنوان چراغ راه باید به عنوان محور و فصل الخطاب برنامه های همه مسئولان باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر