خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۹/۲۹ ۰۹:۱۱
شناسه خبر : 17557

تمدید تحریم های “داماتو” توسط مجلس سنای آمریکا، نقض صریح برجام می باشد

امام جمعه شهرستان مرودشت گفت: تمدید تحریم های داماتو توسط کنگره و مجلس سنای آمریکا عین نقض برجام می باشد و کشور ایران قطعأ حساسیت نشان خواهد داد. موسوی، ستاد نمازجمعه مرودشت- حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام ...

82232866-71022377

امام جمعه شهرستان مرودشت گفت: تمدید تحریم های داماتو توسط کنگره و مجلس سنای آمریکا عین نقض برجام می باشد و کشور ایران قطعأ حساسیت نشان خواهد داد.

موسوی، ستاد نمازجمعه مرودشت- حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) به ذکر سیره نبوی و عملی آن حضرت پرداخت.

احمدی در ادامه نیز ضمن تبریک آغاز هفته وحدت بیان داشت: وحدت و همدلی کشور های اسلامی در منطقه باعث از بین رفتن مشکلات و محصول اتحاد بین شیعه و سنی، زمینه سازی آزاد سازی شهر حلب سوریه می باشد.

احمدی کشورهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را مثلث شوم جنایتکار در منطقه به همراه جریان های تکفیری دانست وعرضه داشت: متأسفانه امروزه یک عده از کشورهای غافل مسلمان، در منطقه به حمایت از این مثلث شوم جنایتکار پرداخته اند و لذا چناچه بتوانیم وحدت رویه بین تمام گروه ها و اقوام وکشورها را درمنطقه ایجاد نماییم، قطع به یقین دشمنان در هدف اصلی خود که ایجاد تفرقه و شیعه هراسی و ترویج اسلام آمریکایی، انگلیسی و سنّی آمریکایی و انگلیسی در منطقه است، ناکام خواهد ماند.

وی لازمه این اتحاد و همدلی را توجه ویژه به مشترکات ادیان و مذاهب مختلف اسلامی دانست تا بعنوان یک امت واحده بتوانند زیر پرچم ناب محمدی(ص) در مقابل اسلام آمریکایی و انگلیسی قرار گرفته و منطقه را از وجود جریان های تکفیری و ایادی آنان پاک نمایند.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به بدعهدی آمریکایی ها که بارها توسط مقام معظم رهبری نیز عنوان گردیده بود افزود: اگرچه کشور آمریکا خود به تنهایی نمی تواند نقض کننده مفاد برجام و توافق بین کشورهای ۱+۵باشد ولی تمدید تحریم های موسوم به “داماتو” توسط مجلس سنا و کنگره آمریکا و امضای رئیس جمهور این کشور، عملأ عین نقض برجام می باشد و یقینأ ایران اسلامی در این زمینه واکنش و حساسیت نشان خواهد داد و با اقتدار در برابر تهاجم دشمنان نظام ایستادگی خواهد نمود.
احمدی در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت و اشاره به وحدت بین حوزه و دانشگاه تصریح کرد: افرادی همچون شهیدان بهشتی، مطهری و مفتح و… بعنوان پیشگامان عرصه پیوند بین حوزه و دانشگاه با هدف ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته و تزریق فکر و اندیشه و معرفت به جامعه اسلامی، همواره پیشرو و پیشگام بوده اند.

وی یکی از اهداف فعلی دشمنان را نیز ایجاد تفرقه و توطئه بین حوزه و دانشگاه ذکر کرد و از مسئولان و دست اندرکاران نیز تقاضا نمود که از این جایگاه، حمایت ویژه داشته و مراقب باشند تا خدای نکرده دشمنان از فضای وحدت و همدلی حوزه و دانشگاه سوءاستفاده نکنند.

احمدی ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل را به تمامی رانندگان و دست اندرکاران عرصه حمل و نقل تبریک گفت و عرضه داشت: با توجه به حجم بالای کامیون های سنگین در سطح شهرستان، فضای مطلوبی در جهت استقرار این کامیون ها فراهم گردیده است که رانندگان بتوانند در نهایت آرامش و آسایش و امنیت بالا، کامیون های خود را در آن منطقه مستقر نمایند تا از ایجاد بار ترافیکی و مزاحمت برای شهروندان نیز کاسته شود.

وی در پایان حضور وزیر کار، رفاه و تعاون و هیئت همراه را در سطح شهرستان، مایه خیر و برکت دانست و ضمن تشکر از ایشان، خواستار توجه ویژه در بحث اشتغال و سرمایه گذاری در سطح این شهرستان گردید و از مسئولان شهرستان نیز خواست که در عین همدلی و وحدت و حفظ وضعیت موجود، در جهت حل مشکلات مردم تلاش نمایند.