۶:۲۵:۲۵ - سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴
توقیف محموله های میلیاردی برنج قاچاق
در اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق در شهرستان مرودشت ۴۵ تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، کشف شد.    باشگاه خبرنگاران جوان- فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت” گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویگان امداد اقدام

4004688_715

در اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق در شهرستان مرودشت ۴۵ تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، کشف شد.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان- فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت” گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویگان امداد اقدام به ایست و بازرسی در محور “درودزن” از بخش های تابعه انتظامی شهرستان “مرودشت” کردند.

 

سرهنگ “دلاور القاصی مهر” ادامه داد: ماموران در این محور هنگام کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون مشکوک و این دو وسیله نقلیه را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی افزود: در بازرسی از این دو دستگاه کامیون مقدار ۴۵ تن و۶۰۰کیلوگرم برنج خارجی و قاچاق که فاقد مدارک گمرگی لازم بود، کشف و رانندگان هر دو وسیله نیز دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت” با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه ارسال شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر