خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۶/۱۶ ۰۸:۳۳
شناسه خبر : 3031

تکلیف منابع مالی علوم و تحقیقات چه شد؟/ برابر شنیده ها ۳۵ میلیارد تومان پول علوم و تحقیقات به دانشگاه شیراز واگذار شد!!!

برابر شنیده ها ۳۵ میلیارد تومان پول علوم و تحقیقات به دانشگاه شیراز واگذار شد!!! پارس دشت- بعد از خبر جدا شدن واحد علوم و تحقیقات فارس از واحد مرودشت که دل مرودشتی ها را آزرد خبرهای دیگری نیز از راه رسید که جای تدبر و تأمل داشت. خبرهایی که نشان می داد جدایی واحد ...

oloom-va-taghighate-fars-logo-

برابر شنیده ها ۳۵ میلیارد تومان پول علوم و تحقیقات به دانشگاه شیراز واگذار شد!!!

پارس دشت- بعد از خبر جدا شدن واحد علوم و تحقیقات فارس از واحد مرودشت که دل مرودشتی ها را آزرد خبرهای دیگری نیز از راه رسید که جای تدبر و تأمل داشت. خبرهایی که نشان می داد جدایی واحد علوم و تحقیقات آن گونه که باید و شاید جدی گرفته نشده و دقت نظر لازم در محافظت از داشته های آن بعمل نیامده است. یکی از دغدغه های دلسوزان آموزش عالی و مطلعین امر “تعیین تکلیف منابع مالی” موجود در علوم و تحقیقات فارس بود که می بایست پیگیری لازم در انتقال این وجوه به واحد مرودشت صورت می گرفت.

 

شنیده شده که حدود ۳۵ میلیارد تومان منابع مالی موجود واحد علوم و تحقیقات با پیگیری یکی از مسئولین قبلی این مجموعه به دانشگاه آزاد واحد شیراز انتقال یافته است. این موضوع تاسف بار در حالی رخ داده که طی نامه ابلاغی از مرکز، جناب دکتر حسینی رییس فعلی دانشگاه، بعنوان مسئول تجمیع واحد علوم و تحقیقات فارس با واحد بسیار بزرگ مرودشت تعیین شده است. طبیعی است که یکی از بخش های مهم در تجمیع این واحد، تجمیع منابع مالی موجود در علوم و تحقیقات فارس با واحد مرودشت باشد.

 

انتقال ۳۵ میلیارد تومان منابع مالی واحد فارس به دانشگاه شیراز(اگر صحت داشته باشد) خسارت بزرگی است که مسئولان امر و مدیران شهرستان باید پاسخگو باشند. این مبلغ کلان مساوی با اعتبار عمرانی ۶ سال این شهرستان است و انتقال آن به واحد مرودشت می تواند زمینه ساز توسعه فراوان در امر آموزش عالی باشد. منتظریم تا پاسخ مسئولین امر و کسانی که در زمینه محافظت از منابع مالی مردم شهرستان مسئولیت دارند را در این زمینه بشنویم و دلیل انتقال این پول هنگفت به واحد شیراز را بدانیم؟