۹:۲۰:۳۴ - پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵
جایگاه نامناسب، رفتار نامناسب / کم لطفی با میهمانان و خبرنگاران در روز افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی مرودشت
  پارس دشت: آداب میهمانی و نگاه داشتن حرمت دعوت شدگان به هر محفل و مجلس، حداقل رفتاری است که از میزبان توقع می رود. رفتار شایسته با افرادی که خودمان آنان را دعوت کرده ایم، نشان دهنده فرهیخته گی و قدردانی ما از کسانی است که وقت باارزش خویش را برای حضور در برنامه

426105367_232898

 

پارس دشت: آداب میهمانی و نگاه داشتن حرمت دعوت شدگان به هر محفل و مجلس، حداقل رفتاری است که از میزبان توقع می رود. رفتار شایسته با افرادی که خودمان آنان را دعوت کرده ایم، نشان دهنده فرهیخته گی و قدردانی ما از کسانی است که وقت باارزش خویش را برای حضور در برنامه ما صرف نموده اند.

 

متاسفانه این توقع در مراسم افتتاحیه درمانگاه تأمین اجتماعی مرودشت(امروز ۵ شنبه بیست و پنجم آذرماه) به خوبی برآورده نشد و رفتار شایسته ای با خبرنگاران و میهمانان حاضر انجام نگرفت. ماجرا از این قرار است که علیرغم دعوت قبلی از خبرنگاران برای حضور و پوشش خبری این مراسم، مکان شایسته و درخوری برای زحمت کشان عرصه رسانه در نظر گرفته نشده بود و در ادامه نیز میزبان به حالتی آمرانه از خبرنگاران مستقر شده خواست که جای خود را به سایرین بدهند! در ادامه نیز در اقدامی عجیب از حاج آقا احمدی امام جمعه محترم مرودشت خواستند به بهانه آمدن وزیر از صندلی جابجا شوند(که البته این اتفاق نیفتاد!).

 

این رفتار ناشایست با بیرون فرستادن افراد عادی و شهروندان مرودشتی حاضر در مراسم تکمیل شد تا باور کنیم که مجریان مراسم، توان اجرای این برنامه و دقت لازم در رعایت آداب پذیرایی و مهمان نوازی را نداشتند. ای کاش در کنار این همه تبلیغات، کمی هم برای نحوه رفتار با شهروندان و خبرنگاران حاضر در مراسم وقت گذاشته بودند تا خاطره تلخ این مراسم در ذهن خبرنگاران جای نگیرد.

 

sorry-face-clipart-1

  1. محمد   آذر ۳۰, ۱۳۹۵  

    حالا خبرنگارا رو بگی حقشونه چون دردسر درست میکنند یه چیزی، امام جمعه رو دیگه چرا بیاحترامی کردند؟امام جمعه که همیشه طرفدارحق مردم هستن


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر