۵:۱۹:۰۴ - سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴
جذب بیش از۲۰ سرمایه گذار در شهر مرودشت
شهردار مرودشت از جذب بیش از۲۰سرمایه گذار در این شهر خبر داد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاران در حوزه شهرداری در محل فرمانداری شهرستان مرودشت با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، سرپرست فرمانداری، معاونین فرمانداری، شهردار و رئیس شورای

IMG_625041 (1)

شهردار مرودشت از جذب بیش از۲۰سرمایه گذار در این شهر خبر داد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاران در حوزه شهرداری در محل فرمانداری شهرستان مرودشت با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، سرپرست فرمانداری، معاونین فرمانداری، شهردار و رئیس شورای شهر مرودشت برگزار شد.

 

در این جلسه سید منصور جعفری شهردار مرودشت از چند طرح جهت سرمایه گذاری در شهر خبرداد و افزود: جذب سرمایه گذار در شهر مرودشت، یکی از اهداف مهم ما بشمار می رود و شهرداری مرودشت راه را برای اجرای طرح های اقتصادی سرمایه گذاران و نیز تحقق اهداف همه جانبه، هموار و تسهیل می کند.

 

وی در ادامه افزود: شهرداری مرودشت با هدف شتاب طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری در نظر دارد دهها پروژه شهری در حوزه های مختلف را در قالب طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی تفریحی، گردشگری از طریق جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی به مرحله اجرا درآورد که بحمدالله نزدیک به ۲۰ طرح سرمایه گذاری در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد.

 

در این جلسه رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس و عنایت اله رحیمی مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس از ارائه طرح های سرمایه گذاری شهرداری مرودشت استقبال کردند و چندین طرح هم به تصویب رسید.

 

شایان ذکر است در پایان از چندین طرح سرمایه گذاری بازدید میدانی بعمل آمد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر