۱۰:۵۱:۱۴ - یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
جلسه بررسی و رفع مسائل و مشکلات دهستان محمدآباد مرودشت
 جلسه بررسی و رفع مسائل و مشکلات دهستان محمدآباد برگزار شد.   به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، طی جلسه ای که به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات دهستان محمدآباد برگزار شد، سیدمختار امیری معاون برنامه ریزی فرمانداری مرودشت با بیان اینکه دهستان محمدآباد شامل پانزده روستاست گفت:

DSC00762

 جلسه بررسی و رفع مسائل و مشکلات دهستان محمدآباد برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، طی جلسه ای که به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات دهستان محمدآباد برگزار شد، سیدمختار امیری معاون برنامه ریزی فرمانداری مرودشت با بیان اینکه دهستان محمدآباد شامل پانزده روستاست گفت: با توجه به جمعیت ده هزار نفری، باید راهکارهای عملی جهت ساماندهی و رفع مشکلات معیشتی و اشتغال این دهستان اندیشیده شود.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری مرودشت ادامه داد: با بیان اینکه مرودشت قطب تولید گندم کشور است و بسیاری شعارهای دیگر،با مصرف بی رویه و هدر دادن آب در بخش کشاورزی باعث تشدید خشکسالی و نابودی منابع آب شدیم.

 

سید مختار امیری با اذعان به اینکه متاسفانه اراده ای جهت بهبود و ساماندهی وضعیت و شرایط امروز وجود ندارد گفت: باعث تاسف است که بسیاری از افراد بجای اقدامات و راهکارهای عملی، مشغول اقدامات سطحی‌ و تبلیغاتی هستند.ا

 

میری با اشاره به نامه و درخواست اهالی روستاهای این دهستان گفت: خواسته های اهالی شامل مواردی مانند حمایت از دامداری های سنتی،نیمه صنعتی و صنعتی، تامین آب شرب روستا، مساعدت دولت در حوزه کشت های جایگزین و بخشودگی جرائم بانک ها با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی است.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری مرودشت با بیان اینکه دهستان محمدآباد بدلیل خشکسالی تبدیل به بیابان شده است گفت: هدف از این جلسه بیان مسائل و مشکلات روستاهای این دهستان و ارائه راهکار جهت مرتفع نمودن این مشکلات است.

 

در ادامه این نشست که با حضور دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و جمعی از اهالی روستاهای دهستان محمدآباد و تعدادی از دستگاه های اجرایی برگزار شد،پس از ارائه مشکلات، موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و تمهیدات لازم،مورد تصویب حاضرین قرار گرفت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر