۱۴:۲۳:۳۸ - چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
حیدرزاده، فرماندار شهرستان مرودشت: مرودشت، استعداد میزبانی اتفاقات ملی و بین المللی را دارد
ماشاء الله حیدر زاده فرماندار شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار هفته نامه مرودشت به ظرفیت بالای این شهرستان در میزبانی اتفاقات ملی و بین المللی اشاره کرد.   رییس شورای اداری شهرستان مرودشت با اشاره به توانمندی های فراوان شهرستان مرودشت در حوزه های نیروی انسانی، گردشگری، صنعت، کشاورزی و امثالهم بیان کرد: با

IMG_3457-Copy-160x300

ماشاء الله حیدر زاده فرماندار شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار هفته نامه مرودشت به ظرفیت بالای این شهرستان در میزبانی اتفاقات ملی و بین المللی اشاره کرد.

 

رییس شورای اداری شهرستان مرودشت با اشاره به توانمندی های فراوان شهرستان مرودشت در حوزه های نیروی انسانی، گردشگری، صنعت، کشاورزی و امثالهم بیان کرد: با همکاری شورای اداری و بهره گیری از نیروی انسانی خلاق و توانمند موجود در شهرستان در نظر داریم میزبان شایسته ای برای رویدادهای مهم ملی و فرا ملی باشیم.

 

رییس شورای عالی ورزش شهرستان با اشاره به برگزاری قریب الوقوع مسابقات زیبایی اسب اصیل ایرانی در تخت جمشید افزود: وقوع رویدادهای مهم و تأثیرگذاری همچون ماراتن پارس و مسابقات اسب اصیل ایرانی در شهرستان بزرگ مرودشت، نشانه توانایی و امنیت موجود در این منطقه است و این نکته از چشم گردشگران، سرمایه گذاران و بازدید کنندگان خارجی پنهان نمانده است.

 

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان، فرصت میزبانی چنین رویدادهایی را بهانه ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برشمرد و افزود: در شرایط حاضر که صنعت شهرستان دچار مشکل است و وضعیت آب نیز بحرانی است، فرصت ورود سرمایه گذاران می تواند به پرکردن خلأ موجود کمک کرده و زمینه ساز رونق اقتصادی و اشتغال جوانان شود.

 

حیدرزاده، درک پیام مقام معظم رهبری در “پرهیز از شعار و روی آوردن به اقدام و عمل” را ضروری دانسته و تأکید نمود: رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال در گرو جذب سرمایه گذار و ورود سرمایه به شهرستان است و تلاش ما این است که با حفظ تمام حرائم و الزامات قانونی، به رشد و توسعه همه جانبه شهرستان کمک کنیم.

 

وی با دعوت صمیمانه از تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی که توان سرمایه گذاری و همراهی با قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند، از جوانان تحصیلکرده و متخصص شهرستان نیز دعوت نمود تا ایده ها و برنامه های خود را در مسیر افزایش توانمندی های شهرستان و بهبود فضای کسب و کار و اشتغال، به فرمانداری این شهرستان ارائه دهند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر