خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۱۱/۲۲ ۰۴:۵۵
شناسه خبر : 6025

خانه مطبوعات مرودشت از مردم برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد

به گزارش “پارس دشت”، خانه مطبوعات مرودشت با صدور بیانیه ای خواستار حضور هر چه پر شورتر مردم و اقشار مختلف جامعه و به خصوص شهروندان مرودشتی در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه شد.   در این بیانیه آمده است: «انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷،در تاریخ ...

asasa-415x260

به گزارش “پارس دشت”، خانه مطبوعات مرودشت با صدور بیانیه ای خواستار حضور هر چه پر شورتر مردم و اقشار مختلف جامعه و به خصوص شهروندان مرودشتی در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه شد.

 

در این بیانیه آمده است:

«انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷،در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی ماندگار و جاویدان بوده و خواهد بود.انقلابی که بر اساس ماهیتی فرهنگی و اعتقادی شکل گرفت و اهداف گرانمایه خود را در ظهور اصول استقلال آزادی و جمهوری اسلامی متجلی ساخت و با رهبری مدبرانه و الهی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی زمینه ساز و احیا کننده کرامت ها  ارزش های انسانی از دست رفته گردید.

انقلابی که پس از وقوع آن با خون شهدای این مرز و بوم و با پایمردی و مقاومت یک پارچه ملت سربلند و سلحشور ایران در برابر جبهه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و انگلیس و ایادی آنها و در سایه رهبری های حکیمانه رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و جانشین شایسته ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العضمی امام خامنه ای تداوم یافت و امروز کام ما شیرین از جشن سی و ششمین سال تحقق این حماسه بزرگ و تاریخی است.

خانه مطبوعات مرودشت به نمایندگی از جامعه شریف رسانه ای و مطبوعاتی شهرستان مرودشت با تبریک فرا رسیدن بیست ودوم بهمن،همگام و همراه با همه اقشار و آحاد ملت در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن حضور یافته و در کنار همه عاشقان و شیفتگان انقلاب و اسلام و این مرز و بوم این حماسه بزرگ را جشن خواهد گرفت و در صفوف به هم پیوسته مردم انقلابی ایران تکرار وحدت و همبستگی و ایستادگی این مردم در مواجهه با دشمنان قسم خورده و حفاظت و حراست از انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت.»