۱۹:۵۳:۲۰ - پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴
خروجی جلسات کارگروه کشاورزی مرودشت عملیاتی و ترویجی باشد
فرماندار مرودشت گفت: خروجی و نتایج جلسات کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان باید عملیاتی، راهبردی و ترویجی باشد.   خبرگزاری فارس- ماشاءالله حیدرزاده در دیدار مدیر و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان با وی از صنعت کشاورزی به‌عنوان هویت و نماد مرودشت یاد کرد و اظهار داشت: تولید سالانه ۲٫۵

13940618000175_PhotoA

فرماندار مرودشت گفت: خروجی و نتایج جلسات کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان باید عملیاتی، راهبردی و ترویجی باشد.

 

خبرگزاری فارس- ماشاءالله حیدرزاده در دیدار مدیر و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان با وی از صنعت کشاورزی به‌عنوان هویت و نماد مرودشت یاد کرد و اظهار داشت: تولید سالانه ۲٫۵ میلیون تن محصولات زراعی، دامی و باغی در این شهرستان که دو درصد از تولیدات کشور را در دل خود جای داده، نشان از استعدادهای کشاورزی بالقوه این شهرستان است.

 

وی افزود: اگر بخواهیم این برند و نماد همچنان حفظ شود باید از شیوه‌ها و روش‌های آبیاری و کشت نوین استفاده کنیم.

 

فرماندار مرودشت سومدیریت را عامل تعدی و دستبرد بی‌رحمانه به منابع آبی و منابع طبیعی عنوان و تصریح کرد: مجوزهای غیرقانونی و عدم نظارت قاطع منجر به زمین‌خواری، برداشت‌های بی‌رویه از منابع آبی و حفاری‌های غیرمجاز شده است و تا زمانی که اراده قوی و مصمم برای مقابله با این معضلات وجود نداشته باشد باید منتظر هرگونه فاجعه‌ای باشیم.

 

رئیس کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان مرودشت خواستار گفتمان‌سازی و بهره‌گیری از کشاورزی دانش‌بنیان و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری و کشت‌های کم‌آب‌بر شد و افزود: خروجی و نتایج کار این کارگروه باید عملیاتی، راهبردی و ترویجی باشد.

 

  1. ک.ک   دی ۲۸, ۱۳۹۴  

    رئیس کارگروه آب, کشاورزی و منابع طبیع در هر شهرستانی فرماندار آن شهرستان است. لذا فرماندار محترم در اولین مرحله باید خودشان بعنوان رئیس جلسه بر تصویب نظرات کارشناسی اعضاء جلسه تاکید نمایند نه بر نظرات کارشناسی آلوده به سیاسی و بهره برداری قومی و قبیله ای که این روزها به شدت مرسوم شده.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر