۱۳:۴۹:۳۱ - سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴
داریوش احمدی ادعای برومندی مبنی بر واریز مبالغ میلیاردی به حساب شهرداری را تکذیب کرد
داریوش احمدی بیان داشت: واریز شدن مبالغ مختلف به شهرداری، حقیقت نداشته و زیر سوال بردن زحمات این مجموعه است.   پارس دشت- داریوش احمدی در مراسم تودیع و معارفه شهردار، با اشاره به فعالیت های انجام شده در شهرداری مرودشت در مدت فعالیتش، گفت: تمام تلاش بنده و همکاران سختکوشم در مجموعه شهرداری بر

IMG_4838

داریوش احمدی بیان داشت: واریز شدن مبالغ مختلف به شهرداری، حقیقت نداشته و زیر سوال بردن زحمات این مجموعه است.

 

پارس دشت- داریوش احمدی در مراسم تودیع و معارفه شهردار، با اشاره به فعالیت های انجام شده در شهرداری مرودشت در مدت فعالیتش، گفت: تمام تلاش بنده و همکاران سختکوشم در مجموعه شهرداری بر این بود که رضایت شهروندان فراهم شود و اگر کوتاهی در این زمینه صورت گرفته، امیدواریم به محدودیت های ما ببخشایند.

 

وی با ارائه گزارش مختصری از عملکرد خود گفت: برطرف ساختن برخی مشکلات عمرانی که سالها مرودشت با آن روبرو بود، از جمله مشکلات زیرساختی و آسفالت معابر، از جمله مواردی بود که در دستور کار داشتیم.

 

احمدی با اشاره به نقش منابع مالی در اجرای پروژه های شهرداری افزود: فعالیت های انجام گرفته مثل زیرسازی و آسفالت معابر، خرید ماشین آلات، ماشین های آتش نشانی و …، نیازمند تقویت منابع مالی شهرداری بود و رمز موفقیت نسبی مجموعه نیز ناشی از تغییر در نوع نگرش مدیریتی و تلاش برای استفاده بهینه از منابع مالی و کاهش هزینه های اضافی بود.

 

شهردار پیشین مرودشت ادامه داد: برخی از دوستان بیان داشته اند که مبالغی همچون۸، ۱۲، ۱۸ و ۲۱ میلیارد به شهرداری واریز شده که این مسئله را قطعأ تکذیب می کنم.

 

وی افزود: اسناد این مبالغ باید موجود باشد و به مردم ارائه شود. از خداوند خواستارم که همه ما را به راه راست هدایت کند چرا که این مسئله باعث زیر سوال رفتن زحمات مجموعه است.

 

احمدی تأکید کرد: کارهایی که در شهرداری انجام شد، با توانمندی مهندس جعفری ادامه خواهد یافت چرا که زیرساخت ها آماده شده است.

 

وی خاطر نشان ساخت: هدف همه ما، انجام وظیفه و خدمت به مردم است و امیدوارم که بتوانیم با انجام وظیفه و خدمت صادقانه به مردم، پاداش آن را به خداوند واگذار نماییم.

 

احمدی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و حمایت و انتقادهای آنان، به مسئله مطرح شده در خصوص بدهی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی شهرداری در زمان تحویل به اینجانب، در حدود ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسویه شد و از آن مبلغ بدهکاری، در حدود ۱ میلیارد تومان باقی مانده است که با ارائه اسناد، آن را تکذیب می کنم.

 

ادعای یکی از نشریات شهرستان در خصوص هزینه ۳۵۰ میلیونی رستوران شهرداری، دیگر موضوعی بود که شهردار پیشین مرودشت به آن پرداخت و گفت: طبق اسناد بازرسی شده، تنها ۹۶ میلیون تومان مربوط به دوره اینجانب است که آن هم شامل هزینه ناهار کارگران زحمتکش پروژه های شهرداری بوده که به منظور جلوگیری از اتلاف وقت کارگران در عبور و مرورو تسریع در پروژه ها و همچنین ثابت نبودن زمان تحویل آسفالت، شهرداری متقبل شدیم؛ مابقی ۴۵ میلیون مربوط دوره قبل از حضور بنده و ۱۶۰ میلیون آن نیز مربوط به مراسم و پذیرایی های شهرداری و شورا بوده و اسناد همه هزینه ها قابل ارائه می باشد.

 

احمدی در پایان تأکید کرد: صحیح نیست که قبل از انجام حسابرسی، چنین مسائلی از سوی برخی مطرح شده و با آبروی افراد، بازی شود و از مدیرکل محترم امور شهری و شوراهای استانداری جناب بیات پور، خواهشمندم حسابرسی شهرداری که به دلیل به تأخیر در معرفی شهردار، به طول انجامیده، با سرعت بیشتری انجام دهند تا بتوانیم برای روشن شدن اذهان عمومی، آمار خود را ارائه کنیم.

  1. ***   آبان ۲۰, ۱۳۹۴  

    شما همه چیزودر جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید پوشش دادید الا اعتراض رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به داریوش احمدی !!!!!؟؟؟؟چرا؟؟؟؟

  2. عمادی   آبان ۲۱, ۱۳۹۴  

    سلام به همه دوستان.
    رئیس سازمان تبلیغات به لطف اقای برومند پست گرفته و طبیعیه که مخالف اقای احمدی باشه و اعتراض کنه.
    محض اطلاع ایشون که تازه رئیس شدند و خبر از عرف اداری ندارن عرض کنم در همه جای کشور مرسومه که جلسه تودیع محل «ارائه گزارش عملکرد مدیر سابق» است. اگر ایشون جلسه تودیع و معارفه چندتا مدیرکل، استاندار، فرماندار یا شهردار را قبلا شرکت کرده بودند باخبر بودند و اینجوری با اعتراض بی مورد حمایتشان را از برومندی نشان نمیدادن.
    جالبه که ایشون به قرائت نامه نماینده که کاری عجیب بود و یا ارائه گزارش عملکرد نماینده توسط رئیس شورای شهر!! اعتراض نداشتند و فقط به اون قسمت که اتفاقا تنها قسمتی بود که در همه جای کشور رسمه، اعتراض کردند اون هم بدون اجازه گرفتن

  3. محمد   آبان ۲۳, ۱۳۹۴  

    اگه برومندی یه سند رو کنه که پول به شهرداری در زمان اقای احمدی پرداخت کرده دیگه من به شخصه تا اخر عمر تو کارهای سیاسی شرکت نمیکنم
    این گوی و این میدان


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر