۱۲:۴۶:۵۴ - پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴
دانشگاه آزاد مرودشت، میزبان خبرنگاران
به مناسبت ربع قرن بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان مرودشت در سالن کنفرانس علامه طباطبایی این دانشگاه گرد هم آمدند.   آنا واحد مرودشت– همزمان با گرامیداشت ربع قرن تلاش، توسعه و بالندگی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت، روابط عمومی این واحد دانشگاهی با

۲۰۱۵۰۸۱۹_۱۰۳۰۲۰

به مناسبت ربع قرن بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان مرودشت در سالن کنفرانس علامه طباطبایی این دانشگاه گرد هم آمدند.

 

آنا واحد مرودشت– همزمان با گرامیداشت ربع قرن تلاش، توسعه و بالندگی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت، روابط عمومی این واحد دانشگاهی با همکاری خانه مطبوعات شهرستان مرودشت از خبرنگاران دعوت نمود تا ضمن معرفی و آشنایی هر چه بهتر این عزیزان با فعالیت ها و دستاوردهای ارزشمند صورت گرفته در طول ۲۵ سال تلاش این واحد و انعکاس مناسب آن درمطبوعات، سایت ها و نشریات محلی، به پاسداشت روز خبرنگار از آنان تجلیل وقدردانی گردید.  

 

شایان ذکر است خبرنگاران همچنین در کارگاه آموزشی آشنایی با اصول خبرنویسی نوین که توسط دفتر «دانش و توانمند سازی منابع انسانی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت تدارک دیده شده بود، شرکت کردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر