خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۵/۳۰ ۰۵:۳۶
شناسه خبر : 15922

دانش آموز دختر پاسارگادی، برترین خیر سلامت استان فارس شد

در این مراسم از فاطمه مهرآور با ۱۰ سال سن، جوانترین خیر سلامت استان فارس که اهل شهرستان پاسارگاد است، تجلیل شد.   به گزارش طنین پاسارگاد، در مراسمی از ۶۰ خیر سلامت برگزیده در استان فارس تجلیل شد. خیران بیش از ۷۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته به توسعه مراکز بهداشتی و درمانی ...

IMG-20160819-WA0005

در این مراسم از فاطمه مهرآور با ۱۰ سال سن، جوانترین خیر سلامت استان فارس که اهل شهرستان پاسارگاد است، تجلیل شد.

 

به گزارش طنین پاسارگاد، در مراسمی از ۶۰ خیر سلامت برگزیده در استان فارس تجلیل شد. خیران بیش از ۷۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته به توسعه مراکز بهداشتی و درمانی فارس کمک کردند. در این مراسم از فاطمه مهرآور با ۱۰ سال سن، جوانترین خیر سلامت استان فارس که اهل شهرستان پاسارگاد است، تجلیل شد.

 

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در چهاردهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت استان گفت: حجم تعهدات پذیرفته شده از سوی خیران برای پیشبرد طرح های عمرانی و برنامه های حوزه سلامت هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال است که در یکسال گذشته ۷۷۰ میلیارد ریال آن محقق شد.

 

 علی اکبر رامجردی افزود: مجمع خیرین تامین سلامت فارس با انعقاد ۱۰۷ مورد تفاهم نامه با خیرین تلاش های فراوانی برای جذب کمک نیکوکاران کرده است که ۵۱ مورد از این تفاهم نامه ها در شیراز و مابقی در شهرستان ها بوده است.

 

 وی با تقدیر ازخیران و نیکوکاران عرصه سلامت افزود: زهرا سعادت با ۴۰۰ میلیارد ریال ، سید مصطفی زمان ثانی با ۲۴۰ میلیارد ریال ، سیف الله امامی راد با ۴۵ میلیارد و محمدرضا ضیغمی با ۱۸ میلیارد ریال بیشترین میزان کمک را به مجمع خیرین تامین سلامت کرده اند.

 

 رامجردی، مهمترین اولویت های این مجمع را پیگیری و اتمام طرح های عمرانی و بیمارستانی در دست اجرا و طرح های نیمه تمام، کمک به تامین صندوق دانشجویان، کمک به صندوق بیماران نیازمند و تامین نیازهای مالی این بیماران ، ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و اجرای طرح یاوران سلامت در سال جاری اعلام کرد.

 

 مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بیش از هزار و ۲۰۰ عضو دارد.

 ۵۰۰ خیر شیرازی و ۶۰۰ خیر از شهرستان های فارس در این اجلاس شرکت داشتند که در پایان این مراسم از ۶۰ خیر برگزیده تجلیل شد.