خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۴/۲۶ ۰۸:۴۱
شناسه خبر : 15519

دانش آموز کنکوری به خانه نرسید

فاطمه غیاثی دانش آموز اهل بخش علاء مرودشت شهرستان لامرد حوالی ساعت ۱۳ ظهرپنجشنبه دقایقی پس از خروج از محل حوزه امتحانی آزمون سراسری (کنکور) دچار حادثه رانندگی شد و جان باخت.   به گزارش ایرنا، به گفته شاهدان عینی، این دانش آموز حدود ۱۸ ساله داوطلب کنکور در گروه آزمایشی ریاضی و فنی که ...

82150421-70866412

فاطمه غیاثی دانش آموز اهل بخش علاء مرودشت شهرستان لامرد حوالی ساعت ۱۳ ظهرپنجشنبه دقایقی پس از خروج از محل حوزه امتحانی آزمون سراسری (کنکور) دچار حادثه رانندگی شد و جان باخت.

 

به گزارش ایرنا، به گفته شاهدان عینی، این دانش آموز حدود ۱۸ ساله داوطلب کنکور در گروه آزمایشی ریاضی و فنی که به دلیل برگزار نشدن آزمون سراسری در بخش علاء مرودشت به شهر لامرد آمده بود، قصد داشت که پس از شرکت در کنکور به خانه خواهر خود در شهر لامرد برود.

 

بر این اساس، این حادثه در فاصله حدود دو کیلومتری محل برگزاری آزمون و هنگامی که این دانش آموز در محله کهوردان شهر لامرد قصد عبور از خیابان را داشت روی داد.

 

بنا به گفته یک منبع مطلع در شهرستان لامرد، راننده خودرو متخلف که به خاطر سرعت زیاد و غیرمطمئنه عامل بروز این حادثه بوده است، از صحنه تصادف متواری شد اما ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه خود را به کلانتری معرفی کرد.

 

به گفته یک منبع مطلع در آموزش و پرورش، به دلیل نداشتن حد نصاب تعداد برگزاری دانش آموزان کنکوری در بخش علاء مرودشت، دانش آموزان این منطقه باید بر اساس ضوابط و مقررات به شهر لامرد مرکز شهرستان مراجعه کنند.

 

شهرستان لامرد در ۴۶۴ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.