۱۸:۱۲:۱۵ - چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳
دربی فارس برنده نداشت/ برق پرید!
نمایندگان فارس در هفته سوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور به تساوی بدون گل رضایت دادند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، عصر امروز در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور تیم‌های پویندگان تلاش مرودشت و برق شیراز در استادیوم تختی این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان به تساوی

IMG-20150114-WA0008

نمایندگان فارس در هفته سوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، عصر امروز در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور تیم‌های پویندگان تلاش مرودشت و برق شیراز در استادیوم تختی این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

تیم پویندگان تلاش مرودشت که تا پیش از این بازی، با شش امتیاز در صدر جدول قرار داشت از ابتدا با دوندگی بازیکنان خود در پی کسب سه امتیاز این بازی بود که با بی‌دقتی مهاجمان خود موقعیت‌های خوبی را از دست داد تا دربی فارس به تساوی بدون گل بیانجامد.

 

با این تساوی تیم پویندگان تلاش هفت امتیازی و برق شیراز دو امتیازی شد.

 

ترکیب تیم پویندگان تلاش مرودشت شامل، محمدرضا امیری، مهرزاد حسینی، فرشاد صادقی، مهدی دهقانی، سامان شعبانی، وحید نوروزی، محمدجواد کشتکار، علی‌اکبر یاراحمدی، حسین اسماعیلی، آرمان گودرزی و اصغر زارع و همچنین سرمربی ایین تیم رضا صالحی بود.

 

ترکیب برق شیراز نیز شامل، مجتبی افشاری، هادی ایمانی، علی پرهیزگار، سجاد احمدی، حمید جعفری، حسین شجاعی، فرزاد رضایی، علی رزمی، محمد اکبری، حمید مویدی، محمد آفند و سرمربی این تیم ستار زارع بود.

به گزارش فارس، در عین ‌حال نتایج خوب تیم پویندگان تلاش مرودشت و کسب رتبه صدرنشینی در مرحله پیشین و صعود به مرحله پایانی عدم حضور مسئولان شهر مرودشت در حمایت از تیم از نکاتی بود که به چشم آمد اما اسماعیل استواری از اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت در حمایت از این تیم به ورزشگاه آمده بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر