۲۰:۰۰:۳۸ - یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳
دستگیری سارق مسلح/ سرقت در زرقان، کشف در مرودشت
با تلاش ماموران انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس سارق مسلحی که اقدام به سرقت به عنف یکدستگاه خودرو کرده بود، شناسایی وطی یک عملیات منسجم در آن شهرستان دستگیرشد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی شیبانیان” در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از منابع محلی از شروع فعالیت یکی از

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس سارق مسلحی که اقدام به سرقت به عنف یکدستگاه خودرو کرده بود، شناسایی وطی یک عملیات منسجم در آن شهرستان دستگیرشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی شیبانیان” در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از منابع محلی از شروع فعالیت یکی از سارقان سابقه دار به نام “غ-ز”در زمینه سرقت مسلحانه خودرو مطلع وموضوع را به صورت ویژه در دستور کار خودقرار دادند.

سرهنگ”شیبانیان” افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی وپلیسی ومراقبت های شبانه روزی آدرس محل سکونت “غ-ز” را شناسایی وبا هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات منظم وبا همکاری سایر پلیس های تخصصی اقدام به محاصره منزل “غ-ز”نمودند.

وی ادامه داد: “غ-ز”با مشاهده ماموران دو گلوله به سمت آنان شلیک وقصد فرار داشت که با تیر اندازی ماموران مواجه وبه داخل منزل گریخت.پس از گذشت ساعتی از محاصره منزل “غ-ز” با بکارگیری ترفند های خاص پلیسی متهم که در منزل مخفی شده بود، خلع سلاح و به همراه پسرش توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در بازرسی از منزل “غ-ز” یک قبضه اسلحه سوزنی پنج تیر پران  ۶ عددفشنگ، یک عدد اسپری اشک آور، یک دستگاه شوکر برقی، یک قبضه قمه ویکدستگاه خودروپژو پارس که دارای سابقه سرقت به عنف از شهرستان زرقان بود، کشف شد.

سرهنگ”شیبانیان” تصریح کرد: در بازجویی های فنی وپلیسی از “غ-ز” سرقت به عنف یکدستگاه خودرو پژو پارس ازوی کشف واظهار داشت: خودرو را با همدستی فرزندش از شهرستان زرقان با مسموم کردن راننده ی آن بوسیله آب میوه در اردیبهشت ماه سال جاری  سرقت نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان به شهروندان توصیه هایی به شرح ذیل ارائه وتأکید نمود، با بکارگیری این هشدارها از غافلگیر شدن توسط سارقان به عنف پیشگیری نمایند.۱-در پایانه های مسافربری به خودروهای مسافربر متفرقه اعتمادنکنید۲-شبها وصبح زوداز انتقال مسافران که کرایه بالاتری پیشنهاد می کنند، خودداری نمائید.۳-بنا به درخواست مسافر به خصوص شبها از مسیر اصلی خود خارج نشوید.۴-از حمل ونگهداری پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنید۵-حتی الامکان جهت تردداز وسائط نقلیه عمومی استفاده نمائید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر