۶:۰۳:۲۵ - سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵
دستگیری پنج کلاهبردار
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پنج نفر را که بیش از یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.   به گزارش دریافتی ایرنا از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: در پی ارسال تعدادی از پرونده های کلاهبرداری به پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پنج نفر را که بیش از یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

 

به گزارش دریافتی ایرنا از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: در پی ارسال تعدادی از پرونده های کلاهبرداری به پلیس آگاهی شهرستان مرودشت، عملیات کارآگاهان آگاهی برای شناسایی و دستگیری کلاهبرداران آغاز شد.

 

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی، پنج نفر از کلاهبرداران را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی آنها را دستگیر کردند.

 

القاصی مهر بیان کرد: در پرونده های کلاهبرداران دستگیر شده، موضوع هایی مانند کار چاق کنی، وعده اعزام به خارج از کشور، تسریع در رسیدگی به پرونده ها در مراجع مربوطه، وصول چک های بلا محل و چک های برگشتی وجود دارد که شیادان با سوء استفاده از شهروندان و فریب آنان مبادرت به کلاهبرداری از آنان می کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: پرونده این کلاهبرداران برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

 

القاصی مهر بیان کرد: افراد جاعل و کلاهبردار که دارای ظاهری موجه و موقر هستند با عناوین وکیل، مامور، افراد سرشناس و مسئول، اقدام به اعمال مجرمانه می کنند، از این رو مردم نباید هرگز فریب وضعیت ظاهری افراد را بخورند و همچنین باید از معامله با افراد ناشناس پرهیز و حتما از سوابق فرد طرف معامله اطمینان حاصل کنند.

 

وی افزود: شهروندان در صورت برخورد با چنین افرادی حتما کارت و مدارک شناسایی آنان را با دقت بررسی کنند و در صورت بد گمان شدن به آنها مراتب را به پلیس اطلاع دهند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر