خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۴/۱۰ ۰۸:۴۸
شناسه خبر : 8292

دعوت از شاعر مرودشتی برای شعرخوانی در محضر مقام معظم رهبری

به گزارش پارس دشت- مجتبا صادقی شاعر جوان مرودشتی برای پنجمین بار بعنوان یکی از سه نماینده استان فارس، به مراسم شعرخوانی در حضور رهبر انقلاب دعوت شده است، این برنامه که سالیانه به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور در بیت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، همواره با طراوت و شکوه خاصی ...

moj

به گزارش پارس دشت- مجتبا صادقی شاعر جوان مرودشتی برای پنجمین بار بعنوان یکی از سه نماینده استان فارس، به مراسم شعرخوانی در حضور رهبر انقلاب دعوت شده است، این برنامه که سالیانه به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور در بیت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، همواره با طراوت و شکوه خاصی همراه بوده و شاعران مدعو بر اساس توانایی‌های ادبی و نیز طی بازنگری بر موفقیت‌های یک شاعر در طول سال انتخاب می‌شوند.

 

لازم بذکر است که حضور رهبر معظم انقلاب با وجود انبوه مشغله ها و کمبود وقت در چنین برنامه‌ای نشان از اهمیت ادبیات نزد معظم له دارد.

????? ???? / ?????

ای کاش توجه به شعر که اولین عنصر سازنده‌ی فرهنگ در یک کشور است، به سایر مدیران کشور هم تسری یابد و سایر بزرگان کشور نیز به شعر و شاعران اهمیت ویژه‌ای بدهند. سایت پارس دشت، کسب این افتخار را به مجتبا صادقی و جامعه فرهنگی هنری شهر تبریک گفته و برای این شاعر برتر کشور آرزومند توفیق در سایر امور است.

 

این برنامه در پانزدهم رمضان جاری در بیت مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.