۱۸:۴۳:۵۶ - یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳
دومین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس مرودشت برپا شد+ تصویر
با حضور مسئولین شهرستانی، مدیریت و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، دومین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس افتتاح و آغاز به کار کرد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، در این مراسم، احمدی شهردار مرودشت، زارع معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، قاسم زاده بخشدار مرکزی شهرستان مرودشت، آیینی فرمانده

با حضور مسئولین شهرستانی، مدیریت و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، دومین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس افتتاح و آغاز به کار کرد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، در این مراسم، احمدی شهردار مرودشت، زارع معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، قاسم زاده بخشدار مرکزی شهرستان مرودشت، آیینی فرمانده بسیج دانش آموزی، دکتر افلاکی رییس آموزشکده فنی مرودشت، همایون عضو شورای شهر به همراه چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت و کارشناسان این اداره حضور داشتند.

 

مرتضی چراغی سخنران این مراسم طی سخنانی با تکیه بر استراتژی آموزش و پرورش اهداف برگزاری نمایشگاه را بیان و برای حاضرین به تشریح آن پرداخت.

 

چراغی با بیان اینکه باید همگام با تکنولوژی روز دنیا با مدیریت منابع مالی و انسانی پیش رفت، استراتژی آموزش و پرورش رابا توجه به چالش های موجود مواردی ازقبیل: آموزش شهروندی، آموزش مهارت های اجتماعی، آموزش مبتنی بر تنوع و تفاوت های فرهنگی و نیازهای منطقه ای، آموزش سیستم های هوشمند و دیجیتال، تعامل و ارتباط گرایی، آموزش مبتنی بر فرایندهای فرا زمانی و فرامکانی و… نام برد.

 

مدیر آموزش و پرورش مرودشت با طرح این سوال که توانمندی دائمی چگونه اتفاق می افتد؟ پاسخ آن را اینگونه عنوان کرد که:  باید مشارکت همگانی انجام شود، بصورت باز ایده ها و سوالات مطرح شوند، امکان یادگیری از اشتباهات برای افراد تشریح و فراهم شود، کمک به افراد برای برطرف کردن موانع و گشودن درها صورت پذیرد، بر روی اهداف تمرکز شود و اهداف مشخص و قابل اندازی گیری باشند.

 

چراغی در ادامه موانع پیش روی آموزش های مجازی و الکترونیکی را به اختصار شرح داد. وی مواردی از قبیل معلمان که ممکن است به علت عدم آموزش و آشنایی در برابر این  روش آموزش مقاومت کنند، کمبود محتوای عدم در اختیارقرار دادن امکانات موجود برای فراگیران و آموزش های قالبی بر اساس مقررات موجود را مهمترین موانع موجود بر سر راه هوشمندسازی و آموزش های مجازی نام برد.

 

مدیر آموزش و پرورش مرودشت دو هدف بالابردن درصد هوشمندسازی مدارس شهرستان و جهت دهی هدفمند به منابع مالی مدارس را نیز از اهداف برگزاری نمایشگاه خواند.

 

در پایان، مرتضی چراغی از مدیران مدارس خواست در زمینه جذب مشارکت ها برای خرید امکانات، صدور اجازه استفاده از امکانات توسط دانش آموزان، آموزش معلمان و خرید از شرکت های معتبر و طرف قرارداد با آموزش و پرورش همکاری بیشتری  نمایند.

P_20141122_094024 P_20141122_094402 P_20141122_095227 P_20141122_095553 P_20141122_103112


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر