۶:۳۴:۲۴ - پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴
دیدار فرمانده انتظامی فارس با مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
فرمانده انتظامی استان فارس در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات و خواسته های انتظامی دوشنبه این هفته با مردم شهرستان های این استان دیدار می کند. باشگاه خبرنگاران جوان– سردار ” احمد علی گودرزی” دوشنبه این هفته ۲۸ دی ماه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان “مرودشت” از نزدیک با مردم

3996284_849

فرمانده انتظامی استان فارس در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات و خواسته های انتظامی دوشنبه این هفته با مردم شهرستان های این استان دیدار می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سردار ” احمد علی گودرزی” دوشنبه این هفته ۲۸ دی ماه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان “مرودشت” از نزدیک با مردم این شهرستان و شهرستان های “ارسنجان” و “پاسارگاد” دیدار می کند.

در این روز فرمانده انتظامی استان فارس پس از بررسی مشکلات و درخواست های انتظامی مردم این شهرستان، به شهرستان “نورآبادممسنی” می رود و با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با مردم شهرستان های “نورآباد ممسنی”، رستم” و “کازرون” نیز دیدار می کند.

هدف از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده محترم انتظامی استان، رفع مسائل و مشکلات مردمی در این شهرستان ها در خصوص مسائل انتظامی است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر