۶:۱۹:۳۲ - سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶
دیدار کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با فرمانده سپاه این شهرستان
بمناسبت هفته بسیج، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به همراه سلیمانی کارشناس امور هنری این اداره، سید محمدهادی سجادیان مسئول بسیج هنرمندان و علی مرادی مسئول خانه فرهنگ با سرهنگ محمدی فرمانده سپاه این شهرستان دیدار نمودند. در ابتدای این دیدار که در دفتر فرمانده سپاه شهرستان مرودشت برگزار شد، شهرام

بمناسبت هفته بسیج، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به همراه سلیمانی کارشناس امور هنری این اداره، سید محمدهادی سجادیان مسئول بسیج هنرمندان و علی مرادی مسئول خانه فرهنگ با سرهنگ محمدی فرمانده سپاه این شهرستان دیدار نمودند.
در ابتدای این دیدار که در دفتر فرمانده سپاه شهرستان مرودشت برگزار شد، شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی بر داعش، بیان داشت: نیروی بسیج، برآمده از مردم و متعلق به خود ایشان است و به همین دلیل ظرفیت انجام اقدامات بزرگی را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی دارد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر بیان داشت: خوشبختانه با همراهی همکاران پرتلاش و هنرمندان انجمن های مختلف فرهنگی و هنری، اتفاقات خوبی در سطح شهرستان رقم خورده که از جمله آنها می توان به جشنواره نامه ای به شهید،سوگواره عکس عاشورایی عقیق عشق و همچنین برنامه هایی از قبیل جشنواره ادبی من یک نویسنده هستم، اشاره کرد.
در ادامه، سید محمدهادی سجادیان، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان مرودشت، بسیج را منشأ بسیاری از اتفاقات اثرگذار اجتماعی سیاسی دانست و آن را ظرفیتی بسیار عظیم برای حفظ ارزشها و کیان انقلاب اسلامی برشمرد.
عبدالصمدسلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت نیز با اشاره به برگزاری نخستین سوگواره عکس عاشورایی دراین شهرستان تاکید کرد: همراهی و نزدیکی بیش از پیش دو مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج دراجرای برنامه ها، می تواند موجب رقم خوردن اتفاقات جریان ساز فرهنگی هنری در سطح شهرستان گردد.
در ادامه دیدار، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت، بسیج را یک تفکر بسیار ارزشمند دانست و گفت: محدود نمودن بسیج در قالب سازمانی آن، موجب از دست رفتن فرصت ها می شود.
این نویسنده حوزه دفاع مقدس شهرستان مرودشت ضمن تبریک اضمحلال لشکر داعش افزود: امروز نیاز به فعالیت های فرهنگی بیش از پیش حس می شود و باید از ظرفیت تمام متخصصان دلسوز استفاده شود چرا که بدون شک داعش های فرهنگی در حال فعالیت شبانه روزی هستند.
در بخش دوم این دیدار، سرهنگ علی محمد محمدی فرمانده سپاه مرودشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، بسبج را همچون لکوموتیوی دانست که موجب حرکت سایر بخش های فرهنگی می شود و بیان داشت: امروز ما در برابر یک تفکر مبارزه نمی کنیم بلکه یک جبهه در برابر ماست فلذا باید یک جبهه فرهنگی در برابر تفکرات متعدد انحرافی و التقاطی فعالیت کند.
وی افزود: در فعالیت های بسیج کوشیده ایم در هر زمینه ای که نیاز است به سراغ متخصصین دلسوزی که دل در گرو نظام اسلامی و ولایت مقام معظم رهبری دارند برویم هرچند برخی عضو تشکیلات بسیج هم نباشند چرا که معتقدیم هر فردی برای تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی تلاش کند، انقلابی و بسیجی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت، محدود ساختن تفکر بسیج در قالب تشکیلات بسیج را،خواست و نقشه دشمنان دانست و گفت: موسسات پژوهشی آمریکا، بسیج را رکن اساسی غیرقابل جایگزین در نظام اسلامی معرفی کرده اند که قطعا این مساله، اشاره به تفکر بسیج دارد که در جامعه جاری است و آن را در برابر دشمن، حفظ می نماید.
سرهنگ محمدی افزود: به دلیل مردمی بودن فعالیت های این نهاد، خوشبختانه با همراهی خود مردم، بسیاری نیازهای مالی برای انجام امور خیریه تامین شده و از هزینه ها کاسته می شود بااینحال هر جا اقدامی برای حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز باشد، بسیج حاضر خواهد بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر