۱۳:۲۵:۴۸ - پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مرودشت: بیمارستان دوم شهرستان مرودشت با ۱۶۰ تخت احداث می شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از شهرستان مرودشت اظهار داشت : هدف ما این است که بیمارستان دوم مرودشت با ۱۶۰تخت در فضایی وسیع و درخور مردم مرودشت در این شهرستان احداث گردد. به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه طی بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در جلسه ای

سسس

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از شهرستان مرودشت اظهار داشت : هدف ما این است که بیمارستان دوم مرودشت با ۱۶۰تخت در فضایی وسیع و درخور مردم مرودشت در این شهرستان احداث گردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه طی بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، معاون درمان دانشگاه، شهردار مرودشت، رییس شبکه بهداشت این شهرستان و حاج امین اله زارع نیک اندیش عرصه سلامت و سایر مسولان مرودشت چگونگی احداث بیمارستان دوم این شهرستان را بررسی کرد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به مرودشت از محل پیشنهادی برای احداث بیمارستان دوم این شهرستان بازدید نمود و بر اساس آن مقرر گردید زمین مورد نیاز ساخت بیمارستان دوم به مساحت ۱۴ هکتار توسط نیک اندیش عرصه سلامت و همچنین شهرداری مرودشت تامین گردد.

 

محمد مهدی برومندی ،نماینده مردم مرودشت درمجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجوز احداث و اعتبار اولیه بیمارستان دوم مرودشت از وزارت بهداشت اخذ گردیده که با کمک مسولان به زودی کلنگ ساخت آن به زمین زده خواهد شد.

 

زارعی، مدیر بیمارستان شهید مطهری مردشت نیز بیان کرد: شهرستان مرودشت با جمعیت حدود ۳۵۰ هزار نفر درحال حاضر تنها دارای یک بیمارستان ۲۱۰ تخت خوابه می باشد که علاوه بر مرودشت به شهرستان های شمال استان نیز ارایه خدمت می کند.

 

وی افزود: با توجه به این مسئله بیمارستان شهید مطهری با مشکلاتی از جمله شلوغی و کمبود تخت مواجه است و بر این اساس راه اندازی بیمارستان دوم جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم، ضروری می باشد که با توجه به اخذ مجوز، به محض مشخص شدن مکان مناسب اقدامات لازم برای آغاز احداث شروع می گردد.

 

احمدی، شهردار شهر مرودشت نیز در این جلسه در راستای ساخت و ساز و راه اندازی بیمارستان دوم شهرستان مرودشت اعلام همکاری نمود.

 

بازدید از هنرستان فعلی بهیاری شبکه بهداشت و درمان مرودشت به منظور احداث مجتمع عالی آموزش سلامت در این محل و همچنین تامین اعتبار شش میلیارد ریالی توسط دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جهت حصار کشی زمین مجتمع بهداشتی درمانی و اداری شبکه از دیگر برنامه های رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به شهرستان مرودشت بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر