خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۲/۲۲ ۱۳:۳۳
شناسه خبر : 14191

رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک مرودشت معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مرودشت در سالن شهرداری مرودشت برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مرودشت، طی مراسمی که با حضور دکتر اقبال مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس، رئیس دادگستری و دادستان ...

marvdasht2

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مرودشت در سالن شهرداری مرودشت برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مرودشت، طی مراسمی که با حضور دکتر اقبال مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مرودشت و تنی چند تن از مسئولان شهرستان برگزار گردید، از زحمات شمسعلی اسکندری تقدیر بعمل آمد و سکان هدایت این اداره به دست مصطفی علیپور داده شد.

 

اداره ثبت اسناد و املاک یکی از مهمترین نهادهای قوه قضاییه بشمار می آید که با برخورداری از کارمندانی جوان و متخصص در امور مربوط به اسناد و املاک، مالکیت اشخاص و همچنین انجام عملیات شبه قضایی، وصول چک، مهریه و نیز ثبت انواع شرکت های تجاری و موسسات را برعهده دارد.

 

همچنین این اداره با همه ادارات  از جمله دادگستری، شهرداری و.. همکاری دارد و به همین دلیل از ادارات کلیدی شهر محسوب می گردد.