۱۳:۲۱:۳۶ - جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴
رئیس خانه مطبوعات مرودشت، سخنران همایش ملی زبان و ادبیات فارسی
به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، به همت آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز، همایش ملی زبان و ادبیات فارسی (چالش ها و چشم اندازها) در گستره ملی برگزار گردید.   این همایش با حضور و سخنرانی بزرگان زبان و ادبیات کشور از جمله دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان

IMG-20151127-WA0022

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، به همت آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز، همایش ملی زبان و ادبیات فارسی (چالش ها و چشم اندازها) در گستره ملی برگزار گردید.

 

این همایش با حضور و سخنرانی بزرگان زبان و ادبیات کشور از جمله دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، دکتر محقق رئیس انجمن گسترش زبان فارسی و برخی از میهمانان خارجی در روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ما د رتالار سعدی مجتمع رفاهی فرهنگیان شیراز برگزار شد.

 

از میان بیش از ۶۰۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش، تعداد محدودی مقاله برای بخش سخنرانی گزینش شد که مقاله امین رحیمی، رئیس خانه مطبوعات شهرستان مرودشت نیز از جمله آنان بود.

 

«حفظ فرهنگ، زبان و ادبیات فارسی در مقابل تهدیدات زبان انگلیسی» عنوان مقاله ارائه شده توسط این مدرس دانشگاه بود که به دلیل تازگی موضوع و شیوایی ارائه، مورد استقبال فراوان شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

مبدع روش آموزشیETP(آموزش انگلیسی از طریق زبان فارسی) در سخنرانی خود ضمن آسیب شناسی آموزش زبان انگلیسی در کشور، به ارائه راهکارهای عملی برای کاهش آنها پرداخت که عمده آن، معطوف به آثار تازه منتشر شده این پژوهشگر با نام “English through Persian” انگلیسی از طریق فارسی بود.

 

گفتنی است ETP، اولین سری کتاب های بومی شده آموزش انگلیسی ویژه فارسی زبانان، تألیف امین رحیمی و با همکاری محمدعلی ایزدپناه، زیر نظر پروفسور لطف اله یارمحمدی(عضو پیوسته فرهنگستان علوم و انجمن ملی نخبگان)، می باشد که روشی منحصر بفرد را برای آموزش زبان انگلیسی به فارسی زبانان ابداع نموده است.

 

IMG-20151124-WA0018

 

معرفی روش آموزشی ETP توسط امین رحیمی به دکتر حداد عادل رییس فرهنگستان زبان فارسی

 

IMG-20151127-WA0019

  1. سيد   آذر ۷, ۱۳۹۴  

    سلام بر امین رحیمی این مرد شایسته با لیاقت و ورزشی و فوتبالیست با لیاقت باشگاه خلیج مرودشت

  2. رضا   آذر ۷, ۱۳۹۴  

    یادش بخیر امین در جوانی هم با استعداد بود یک ورزشکار با تمام معنا یک فوتبالیست با لیاقت خلیجی بود با اخلاق درود بر خلیجی ها

  3. اكبر   آذر ۷, ۱۳۹۴  

    امین در ورزش هم با لیاقت بود من واقعا به رحیمی افتخار میکنم با امین در خلیج با هم پایه بودیم

  4. علي   آذر ۷, ۱۳۹۴  

    ای بابا این که امین خودمون است دمش گرم خیلی دلم برات تنگ شده امین تو جوانیش هم کارش درست بود امین میام به دیدنت یاد خلیج بخیر

  5. مرادي   آذر ۷, ۱۳۹۴  

    من از اینکه فهمیدم اقای رحیمی یک فوتبالست تیم خلیج مرودشت بوده خوشحال شدم بزای ایشان ارزوی موفقیت دارم لیاقت ایشان بالاست

    • محمد   آذر ۷, ۱۳۹۴  

      از کجا فهمیدی؟

  6. منصور   آذر ۷, ۱۳۹۴  

    این اقا امین هم در ورزش و اخلاق نمونه است و باعث خوشحالی است و افتخار تیم خلیج است


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر