۹:۰۸:۱۹ - چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
راه‌اندازی بزرگ‌ترین کشتارگاه مرغ جنوب کشور در مرودشت
فرماندار مرودشت از راه‌اندازی بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی و تمام‌مکانیزه مرغ جنوب کشور در مرودشت خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، ماشاءالله حیدرزاده عصر امروز در حاشیه بازدید از مراحل ساخت کشتارگاه صنعتی و تمام‌مکانیزه مرغ در این شهرستان از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به‌عنوان بازوان دولت در بخش تولید و اشتغال یاد

13941127000895_PhotoA

فرماندار مرودشت از راه‌اندازی بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی و تمام‌مکانیزه مرغ جنوب کشور در مرودشت خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، ماشاءالله حیدرزاده عصر امروز در حاشیه بازدید از مراحل ساخت کشتارگاه صنعتی و تمام‌مکانیزه مرغ در این شهرستان از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به‌عنوان بازوان دولت در بخش تولید و اشتغال یاد کرد و با تاکید بر تلاش مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اظهار داشت: چرخ اقتصاد کشور باید با کمک بخش خصوصی به حرکت درآید.

 

وی از آمادگی خود در رفع مشکلات سرمایه‌گذاران خبر داد و تصریح کرد: حمایت از بخش تولید و راغب کردن سرمایه‌گذاران را در این شهرستان وظیفه خود می‌دانم و تلاش بر این دارم برای رفع مشکلات و تسهیل مطالبات و درخواست‌ها با قاطعیت ورود کنم.

 

فرماندار مرودشت از راه‌اندازی بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی و تمام‌مکانیزه مرغ جنوب کشور با ذبح اسلامی در مرودشت خبر داد و افزود: این کشتارگاه در زمینی به مساحت هشت هکتار و زیربنای ۱۱ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر در مرودشت احداث و در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش فارس، این مجموعه صنعتی که به برند کشتارگاه مرغ سالم و لذیذ نام گرفته است قادر خواهد بود انواع فرآورده‌های گوشتی را از مرغ تولید و وارد بازارهای داخلی و خارجی کند.

 

فناوری به‌کار گرفته شده در این کشتارگاه قادر خواهد بود حتی پسماندها و دوریزها را نیز بعد از فرآوری به مکمل‌های خوراکی دام و آبزیان تبدیل کند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر