۱۵:۳۰:۴۷ - جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳
راه اندازی باشگاه “رسانه و ورزش” مرودشت
باشگاه رسانه و ورزش مرودشت راه اندازی شد. به گزارش “پارس دشت”، با انجام دیداری نمادین، باشگاه رسانه و ورزش، زیر نظر خانه مطبوعات مرودشت، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. در این مراسم که با حضور معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار، مسئول دفتر نماینده مجلس، جمعی از مسئولین شورای شهر و جمعی از علاقه

باشگاه رسانه و ورزش مرودشت راه اندازی شد.

IMG_4965

به گزارش “پارس دشت”، با انجام دیداری نمادین، باشگاه رسانه و ورزش، زیر نظر خانه مطبوعات مرودشت، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار، مسئول دفتر نماینده مجلس، جمعی از مسئولین شورای شهر و جمعی از علاقه مندان به فوتبال برگزار شد، اصحاب رسانه مرودشت، در دیداری نمادین به دیدار تیم جوانان سپاهان مرودشت رفتند و این تیم جوان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند.

در ابتدای این مراسم خسروانی، معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار مرودشت با ابراز خرسندی از شکل گیری چنین حرکت های فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان گفت: شهرستان مرودشت، سرشار از پتانسیل های ورزشی است و چنین حرکتی در سالی که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ است، می تواند فرصتی برای دست یافتن به موفقیت های بعدی در زمینه ورزش شهرستان باشد.

سپس شهرام صالحی، کارشناس امور فرهنگی ومطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راه اندازی این باشگاه، اظهار داشت: در حال حاضر پس از باشگاه های رسانه و ورزش تهران و بوشهر، مرودشت سومین شهرستان کشور است که اقدام به راه اندازی باشگاه ورزش و رسانه کرده است.

مهدی توکلی، بانی راه اندازی بااشگاه رسانه و ورزش در مورد نحوه شکل گیری و اهداف این باشگاه گفت: باشگاه رسانه و ورزش مرودشت، با هدف ایجاد محیط بانشاط برای اصحاب رسانه مرودشت و زیر نظر خانه مطبوعات این شهرستان و باشگاه رسانه و ورزش تهران قرار دارد که خبرنگارن مطرحی همچون عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی در آن عضو هستند.

وی افزود: در اولین جلسه با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات شهرستان، هیئت مدیره باشگاه نیز تعیین و امور مربوط به ثبت باشگاه، پیگیری خواهد شد و پس از آن هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای کادر فنی و اجرایی باشگاه رسانه و ورزش را معرفی خواهد کرد.

سردبیر نشریه عصر مرودشت ادامه داد: هدف اصلی این باشگاه، شرکت در مسابقات رسمی نبوده و اولویت به جمع شدن خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های مرودشت در یک فضای دوستانه و برگزاری بازی های خیریه و نمادین است هرچند که تورنمنت هایی همچون جام رمضان، شرکت خواهیم داشت.

عباس زارع، محمد حق پرست، شهرام صالحی، بهفر حیدری، بهزاد اسفندیاری، بهنام اسفندیاری، مهدی توکلی، ایمان شریفی، رضا فلاح، محمود اینانلو، حمیدرضا ظهرابی، محتبی رفیعی، علی مرادی و حسین مختاری از فعالان رسانه ای شهرستان مرودشت بودند که در این مراسم حضور داشتند.

  1. زارع   خرداد ۳, ۱۳۹۳  

    سلام کار بسیار قشنگیه جای محمد دبیری هم وسط اینا خالیه بخدا فوتبالش بهتره نویسندگیشه (شوخی کردم) همیشه برقرار باشید


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر