۴:۵۵:۱۳ - چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵
«رسوایی ۲» در تالار مهر اکران می شود
فیلم رسوایی ۲، آخرین ساخته مسعود ده نمکی در تالار مهر نمایش داده خواهد شد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در ادامه اجرای طرح “سینمای روشن” فیلم رسوایی ۲، آخرین ساخته مسعود ده نمکی  از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ تیرماه، به مدت چهار شب در دو سانس ۱۹

soleimani

فیلم رسوایی ۲، آخرین ساخته مسعود ده نمکی در تالار مهر نمایش داده خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در ادامه اجرای طرح “سینمای روشن” فیلم رسوایی ۲، آخرین ساخته مسعود ده نمکی  از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ تیرماه، به مدت چهار شب در دو سانس ۱۹ و ۲۱:۳۰ برای شهروندان و علاقمندان در تالار مهر به روی پرده خواهد رفت.

 

عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، با اعلام این خبر گفت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اجرای طرح سینمای روشن، پس از فیلم های محمد رسوالله(ص)، من سالوادور نیستم و بادیگارد، اقدام به اکران فیلم رسوایی ۲ نموده است.

 

 کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت خاطرنشان ساخت: شهروندان و علاقمندان می توانند بلیط این فیلم را در تاریخ های یاد شده از گیشه تالار مهر، صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعداز ظهر از ساعت ۱۸ الی ۲۱ تهیه نمایند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر