۹:۳۹:۱۷ - یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
رضا کیانیان بازیگر سینمای ایران مهمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت شد
رضا کیانیان بازیگر و فیلمنامه نویس صاحب نظر سینمای ایران بیست وپنجم اردیبهشت ماه به مناسبت برگزاری برنامه اردیبهشت تئاتر که هر ساله برگزار می شود در نشستی صمیمی مهمان انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت شد.   این دیدار با حضور فرماندار مرودشت، علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صالحی

IMG_3961

رضا کیانیان بازیگر و فیلمنامه نویس صاحب نظر سینمای ایران بیست وپنجم اردیبهشت ماه به مناسبت برگزاری برنامه اردیبهشت تئاتر که هر ساله برگزار می شود در نشستی صمیمی مهمان انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت شد.

 

این دیدار با حضور فرماندار مرودشت، علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صالحی مشاور فرهنگی فرماندار، سلیمانی کارشناس هنری اداره، رئیس انجمن نمایش مرودشت و جمعی از دوستداران هنر برگزار شد.

 

ماشاء اله حیدرزاده فرماندار مرودشت با حضور در این نشست ضمن خیر مقدم به رضا کیانیان و تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای انجمن نمایش قول پیگیری اعتبارات و افزایش زیرساخت های هنری را به مردم شهر مرودشت داد.

 

حیدر زاده گفت : پیرو جلسه قبلی دیدار با هنرمندان که قول مساعدت به گروه های هنری نمایش شهرستان داده شد، مبلغ ۳۰ میلیون تومان اعتبار برای بازسازی سیستم صوتی سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی(تالار مهر) در نظر گرفته می شود. وی اعلام کرد: گروه های هنری و اعضای انجمن نمایش، مجاز به استفاده از تمام سالن های دولتی برای اجرای تاتر هستند. رییس کمیته اعتبارات شهرستان، قول مساعد در احداث مجتمع هنری شهر مرودشت را اعلام نمود.

 

در ادامه ی این مراسم رضا کیانیان، هنرمند پرآوازه سینما و تئاتر، حضور فرماندار را به عنوان شخص اول سیاسی و امنیتی شهر در میان هنرمندان بسیار سودمند دانست و گفت: “در شهری که مقام اول سیاسی به هنر و هنرمند توجه نشان می دهد هنرمندان باید از پتانسیل های موجود و هنر خود استفاده لازم را ببرند.

 

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد بخاطر بازی در فیلم آژانس شیشه ای گفت: متاسفانه تولیدات تلویزیونی در سال های اخیر مواجه با افت کیفیت شده به نحوی که برخی از سریال های ساخته شده جذابیت چندانی برای مخاطب ندارند.

 

بازیگر فیلم ماهی ها عاشق می شوند افزود: در مجاورت تخت جمشید که اثر تاریخی بی نظیری در سراسر دنیاست، باید امکانات فرهنگی مناسبی وجود داشته باشد.

 

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم خانه ای روی آب از بیستمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با اشاره به ضرورت گسترش سالن های نمایش در مجتمع های تجاری افزود: چرا باید منتظر بمانیم تا دولت کار انجام دهد؟ چرا همیشه از دیگران توقع داریم کار انجام دهند؟ شما به این فکر کنید که دولت تمام توانش همین است پس خود دست به کار شوید و به این بیاندیشید که چه امکاناتی در شهرتان هست که میتوانید با استفاده از آنها هنر خود را به مردم عرضه کنید تا بهتر دیده شوید.

 

بازیگر نقش جمشید در سریال شلیک نهایی و عبداله ابن زبیر در مختار نامه با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت های موجود گفت : می توانید از مکانهای عمومی مثل پارک ها و حتی تالار های پذیرایی مجالس برای اجرای نمایش تان بهره بگیرید و با این کار هم شما بهتر و بیشتر به مردم معرفی می شوید و هم اتفاقات بهتری برای هنر می افتد.

 

در ادامه ی این نشست ، رضا کیانیان به سوالات خبر نگاران و اعضای انجمن نمایش مرودشت پاسخ داد.

تنظیم خبر: سمیه رعیتی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر