۷:۵۲:۱۷ - شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵
رنجبر، رئیس اداره امور سینمایی استان در تالار مهر: تعطیلی سینما ابوذر، ناراحت کننده است
پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، رنجبر، رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آخرین سانس فوق العاده، در شب آخر اکران فیلم در تالار مهر حضور یافت و در همان ابتدا استقبال خوب شهروندان مرودشت از اکران فیلم سینمایی را عالی توصیف کرد

photo_2016-05-28_10-25-10

پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، رنجبر، رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آخرین سانس فوق العاده، در شب آخر اکران فیلم در تالار مهر حضور یافت و در همان ابتدا استقبال خوب شهروندان مرودشت از اکران فیلم سینمایی را عالی توصیف کرد و  وآن را نشانه وجود مردمانی با فرهنگ، هنر دوست و علاقه مند به هنر سینما دانست.

 

وی در این بازدید، اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برای اجرای طرح سینمای روشن را خوب و رضایت بخش اعلام کرد و سپس با سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان مرودشت، از نزدیک مشکلات اجرای این طرح را بررسی نمود.

 

 رییس اداره سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که از این استقبال به وجد آمده بود گفت: تعطیلی سینما در این شهر، علیرغم داشتن چنین مردم و علاقمندانی ناراحت کننده است و تمام تلاشم را برای راه اندازی و یا ساخت سینمای جدید در این شهر خواهد کرد.

 

وی افزود: البته این امر، مستلزم همراهی و پیگیری مجدانه مسئولین شهرسنان به ویژه نماینده محترم مردم در  مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و نمایندگان مردم در شورای  اسلامی شهر و شهرداری مرودشت است.

 

 رنجبر همچنین از تجهیز تالار مهر به سیستم پخش فیلم دیجیتال ثابت در آینده نزدیک خبر داد.

 

این بازدید تا پایان سانس فوق العاده و بی سابقه ۱۲ الی ۲ بامداد طول کشید.

  1. رضا   خرداد ۹, ۱۳۹۵  

    بازم دم بچه های هیات انصارالمهدی گرم که با اکران شاهزاده روم در مرودشت باعث رونق سینما شدند.امیدواریم اداره فرهنگ ارشاد اکران فیلم ها با برنامه مرتب هغتگی ادامه دهید…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر